Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltid lite märkligt ljus att fota i hos ADs överlag, men såhär såg dom ut idag!Måste vara ljuset, den silvriga och i viss mån den isblå ser rätt annorlunda ut jämfört med andra bilder.
Hörde att det var nån jäkel som hängde på låset imorse, inte fan var det du?Kan bekräfta att Eriksons sålde PRX 35or idag! Sjukt bra storlek! Strax under 16cm handled..
Den ser ju riktigt trevlig ut Verkar det fortfarande saknas AR på glaset, eller är det "åtgärdat" på denna?Hörde att det var nån jäkel som hängde på låset imorse, inte fan var det du?
Plockade min idag också från dem
Jag kom nog hela 20 min efter öppning pga tog fel tunnelbana och fick vända Den vita var farligt bra! Säg till om du vill byta när du tröttnatHörde att det var nån jäkel som hängde på låset imorse, inte fan var det du?
Hörde att det var nån jäkel som hängde på låset imorse, inte fan var det du?Kan bekräfta att Eriksons sålde PRX 35or idag! Sjukt bra storlek! Strax under 16cm handled..
Haha, äschJag kom nog hela 20 min efter öppning pga tog fel tunnelbana och fick vända Den vita var farligt bra! Säg till om du vill byta när du tröttnat
Så attans cool, som tagen ur nån gammal 60's-70's Science Fiction film.Trevlig helg folket, vi kör kontor idag…
Tack, så är det, kult för en annan som växte upp på 70 talet …Så attans cool, som tagen ur nån gammal 60's-70's Science Fiction film.
Aah! Blev lurad av vitbalansen! Den isblå var också sjukt bra. Står fast vid vad jag sa om byteHaha, äsch
Det är faktiskt den isblå!
Nice, grattisBlev en tur till Sumpan och Erikson urhandel idag
Grattis, niceHörde att det var nån jäkel som hängde på låset imorse, inte fan var det du?
Bravo! Kört min hela tiden sen igår. Första intryck?Blev en tur till Sumpan och Erikson urhandel idag
Ja, det vore kul att höra lite reflektioner kring modellen. När 40mm kom var det mycket snack om hur sekunden inte slog så väl på index, avsaknaden av AR, samt givetvis att länken inte var ledad vid infästningen...Bravo! Kört min hela tiden sen igår. Första intryck?
Bra läsbarhet med de lite titangrå indexen & visarnaKväll o dinkbyte, gillar denna tavla skarpt
Jo men dom problemen är väl kvar. Alla eta-quartzare jag ägt har haft en del spel i sekundvisaren, och så verkar det behöva vara med dom billigare verken. Har hört att det har med vridmoment att göra, men fan vet jag. Min träffar index ibland och ibland inte. Typ.Ja, det vore kul att höra lite reflektioner kring modellen. När 40mm kom var det mycket snack om hur sekunden inte slog så väl på index, avsaknaden av AR, samt givetvis att länken inte var ledad vid infästningen...
Så är det, men sen oxå symmetrin på texten, bättre för ögat på ngt sätt med äldre tavlor med Seiko på övre delen, trodde jag ej skulle tycka, men ju mer man glorBra läsbarhet med de lite titangrå indexen & visarna
Hur bra som helst!Trevlig helg folket, i Moheda av alla ställen, tjejerna är på bio, jag klocksurfar i bilen…
Yes, mkt trevlig vardagsklocka…Hur bra som helst!
Hade en sån där en gång i tiden, såldes i ett dumdristigt ögonblick.
Det verkar som blomningen är i full gång, härlig tid i Tokyo
Det verkar som blomningen är i full gång, härlig tid i Tokyo
Lume-test av Quartz samlingen. VHP och Chronomaster blev vinnare.