Ja det blev en annnan klocka, är nöjd med looken nuDet är lustigt hur Gentleman får en så annan look utan pcl, man måste liksom fundera på vad man ser, men ser bra ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det blev en annnan klocka, är nöjd med looken nuDet är lustigt hur Gentleman får en så annan look utan pcl, man måste liksom fundera på vad man ser, men ser bra ut
Såja….niceNu är det nästan bara quartz i lådan
Blev verkligen en helt annan klocka. Mer av en field watch ala Explorer. Har du borstat själv (även glasringen?)?Ja det blev en annnan klocka, är nöjd med looken nu
Yes, borstade själv. Glasringen ocksåBlev verkligen en helt annan klocka. Mer av en field watch ala Explorer. Har du borstat själv (även glasringen?)?
Jag tror mig minnas den tråden, friskt vågat hälften vunnet som man brukar säga . Allt som gör att man gillar eller bär klockan tycker jag man ska våga sig på, annars slutar det bara med att man säljer den (vilket iof inte alltid är fel).Yes, borstade själv. Glasringen också
Är det Ronnys kärra ?
Är det Ronnys kärra ?
Han åkte med en liknande i samma Lotus stall men det står inget under eller på den som antyder att det skulle vara Ronnies….Är det Ronnys kärra ?
Vad är det på vridningen, kompass?Nytt in, en Bulova från gissningsvis 80-talet. Ref 9092901.
Precis, fast jag misstänker att det nog heter ”kompasskala” om man vill vara petig eftersom ingen riktig kompass är närvarande. Hittade en liten guide till hur man använder klockan som navigationshjälpmedel.Vad är det på vridningen, kompass?
Jag skaffa precis en citizen bn0118 som jag kör som beater. Helgjuten boett, ytbehandlad, antimagnetisk och 300m wrHej! Fråga till alla quartz-experter:
I dagsläget kör jag en Skx007 som beater vilket jag är sjukt nöjd med. Men eftersom jag inte bär den tillräckligt ofta behöver jag vrida upp den när jag ska använda den.
Söker en quartzbeater med följande spec:
- WR minst 100m
- Stållänk eller gummi