LeThulle
Basic
Ja det är din gamlaDen är fin, tror nog det är min gamla.
Men har du inte den ute till försäljning?![]()
![Smiling face with smiling eyes :blush: 😊](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60a.png)
Jag hade den innan till försäljning men inte längre
![Grinning face with big eyes :smiley: 😃](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f603.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det är din gamlaDen är fin, tror nog det är min gamla.
Men har du inte den ute till försäljning?![]()
Jag sitter här på jobbet och tänker på andra saker än mitt arbete![]()
Självklart handlar det om jakten på nästa klocka! Den senaste tiden har jag handlat en hel hög med kvartsklockor, men tyvärr har mycket varit av ren slentrian. Nu har jag kommit på nästa objekt till samlingen. Jag känner i hjärtat att jag villhöver en kvartsdykare utan datumvisning. Jag får väl rätta mig själv och säga att det är en till eftersom jag redan har en… Men nu till frågan:
Är det någon som har sett en time only kvartsdykare fara förbi i flödet? Vintage eller nytt spelar ingen roll.
Får såklart lägga med en bild på den jag redan har.
![]()
Ja den är ju riktigt nice!![]()
CWCs RN finns ju alltid....
Fn den tänkte jag ej på, we have a winner ? Kostar väl ej huggorm heller..![]()
CWCs RN finns ju alltid....
Jag ska sätta upp en eBay sökning på den så får vi se vad som dyker upp…Fn den tänkte jag ej på, we have a winner ? Kostar väl ej huggorm heller..
Fn den tänkte jag ej på, we have a winner ? Kostar väl ej huggorm heller..
Kollade precis, fanns lite nästan same same, samt en no date tillbakadragen…De dyker ju upp på K&S också ganska ofta har jag fått för mig.![]()
Så fort ”issued” ska de ha huggorm, hellre köper jag en mint/ny utan battle scars”Om inte så hittade jag den här… lite i överkant på priset bara.
![]()
Extremely Rare British Special Forces (SBS) Issued CWC Watch from 1994 | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Extremely Rare British Special Forces (SBS) Issued CWC Watch from 1994 at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Om inte så hittade jag den här… lite i överkant på priset bara.
![]()
Extremely Rare British Special Forces (SBS) Issued CWC Watch from 1994 | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Extremely Rare British Special Forces (SBS) Issued CWC Watch from 1994 at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Så fort ”issued” ska de ha huggorm, hellre köper jag en mint/ny utan battle scars”
Snart får man väl lämna bilen i inbyte…Löjliga priser på en del men en härjad SBS är jäkligt cool hursomhelst.![]()
Följer upp med en gröning till, får agera gonatt klocka…Kvällen fika-kvart(s).
![]()
Scurfa Diver One finns som no date.Jag sitter här på jobbet och tänker på andra saker än mitt arbete
Självklart handlar det om jakten på nästa klocka! Den senaste tiden har jag handlat en hel hög med kvartsklockor, men tyvärr har mycket varit av ren slentrian. Nu har jag kommit på nästa objekt till samlingen. Jag känner i hjärtat att jag villhöver en kvartsdykare utan datumvisning. Jag får väl rätta mig själv och säga att det är en till eftersom jag redan har en… Men nu till frågan:
Är det någon som har sett en time only kvartsdykare fara förbi i flödet? Vintage eller nytt spelar ingen roll.
Får såklart lägga med en bild på den jag redan har.
![]()
Den ser nice ut, speciellt den blåa i titan.Scurfa Diver One finns som no date.
Jahapp det slutade med att jag beställde mitt egna förslagEn modern men rimligt prissatt dykare utan datum är Yema Navygraf Marine Nationale, ca 4000kr.
![]()
YEMA Navygraf Marine Nationale Quartz
Marine Nationale official watch. Marine Nationale parachute single-pass official strap as a gift.eu.yema.com
Pics pls sedan, såg mucho bra ut…Jahapp det slutade med att jag beställde mitt egna förslagBehöver nåt till sol- och badsemestern som tål vatten och som man inte behöver vara livrädd om. Så nu hoppas jag på snabb leverans!
Självklart, uppdaterar med lite bilder så fort den är hemmaPics pls sedan, såg mucho bra ut…
”Snart på en säljesannons nära dig”Jahapp det slutade med att jag beställde mitt egna förslagBehöver nåt till sol- och badsemestern som tål vatten och som man inte behöver vara livrädd om. Så nu hoppas jag på snabb leverans!
Måste ju sälja in korrekt, Hamburg mecka för shopping, spa, kultur, uteliv, käk, bra hotell, nära resa till o just ja, wempe ligger oxå där…”Snart på en säljesannons nära dig”
Du har inte funderat på att beställa hem en Wempe Iron Walker kvarts i 40mm, gärna vitDu har ju ändå provat 36:an, jag tror verkligen 40mm är en keeper för dig
Försöker övertyga frun om hur mysigt det skulle vara att bila ToR till Hamburg och besöka Wempe. Hon är inte lika övertygad som jag är, ännu![]()
Så lär det bli, men först ska den få vara med och bada 2 veckor i saltvatten”Snart på en säljesannons nära dig”
Du har inte funderat på att beställa hem en Wempe Iron Walker kvarts i 40mm, gärna vitDu har ju ändå provat 36:an, jag tror verkligen 40mm är en keeper för dig
Försöker övertyga frun om hur mysigt det skulle vara att bila ToR till Hamburg och besöka Wempe. Hon är inte lika övertygad som jag är, ännu![]()
Måste ju sälja in korrekt, Hamburg mecka för shopping, spa, kultur, uteliv, käk, bra hotell, nära resa till o just ja, wempe ligger oxå där…
Haha
HahaNu får ni lugna ner er!! Jag måste ju ha råd med klockan (klockorna) också! Då kan man ju inte springa runt och shoppa eller spaa och ha sig…
Och jag har redan varit på @pnt men han är inte lika sugen som jag är på att han ska släppa den![]()
HahaNu får ni lugna ner er!! Jag måste ju ha råd med klockan (klockorna) också! Då kan man ju inte springa runt och shoppa eller spaa och ha sig…
Och jag har redan varit på @pnt men han är inte lika sugen som jag är på att han ska släppa den![]()
God dammit…Sorry, Wempen stannar trots dina idoga försök![]()
Jo tanken har slagit mig faktiskt. Men egentligen, where’s the fun in that?!Köp den online annars? Då har du ju den på armen inom en vecka typ!