Mackan
Basic
Ja verkligen, jag har några dykare men hade behövt någon dressare också, kan nog bli något liknandeTack, jag fick faktiskt välja själv den gången och jag är god att jag valde en så pass tidlös och stilren modell!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja verkligen, jag har några dykare men hade behövt någon dressare också, kan nog bli något liknandeTack, jag fick faktiskt välja själv den gången och jag är god att jag valde en så pass tidlös och stilren modell!
Vilken ref är det som har den där mörka/matta boetten? Snyggt.Senaste impulsköpet, riktigt nöjd. Känns sjukt robust och lite "rolig". Älskar den orange visaren Kul att den har historia också.
Det är JP2000-08EVilken ref är det som har den där mörka/matta boetten? Snyggt.
Grymma band (och klockor)! Får nog ta och panga iväg en beställning jag med snart…
Jag har gjort några beställningar av andra forumslöjdare tidigare, men dessa band tycker jag har klart högst kvalité. Mjukt och fint foder, bra färgmatchning av sömmarna, fin kantmålning. Och måtten blev helt perfekta Jag kan varmt rekommendera en "sponsring"Grymma band (och klockor)! Får nog ta och panga iväg en beställning jag med snart…
Aha, trodde det var en nyare JP2007 variant som dom släppt, boetten ser lika mörk ut som den serien. Men då var det bara fotot som lurades då.Det är JP2000-08E
Model | S3 Field White |
Dial | White |
Case Material | 316L Stainless Steel |
Case Dimensions | 42mm x 36mm x 8.4mm |
Crystal | Flat sapphire crystal |
Case Back | Etched Steel |
Movement | Miyota 2035 |
Water Resistance | 100m |
Case Weight | 46 grams |
Crown | Screw down |
Battery Life | 40 Months |
Hour + Minute Color | Black with Tan Paint |
Second Hand Color | Black with Tan Paint |
Lume | Super-LumiNova Old Radium 5 Layers |
Timing Tolerance | -10/+20 sec / month |
Straps | Silicone Tactical Strap (Standard), Nylon, Bracelet (Optional) |
Strap Size | 20mm (Compatible with all Vaer straps) |
Bracelet Details | Dive Clasp, 4 Micro Adjustments, Solid end links, 18mm Taper |
Warranty | 24 Months (Waterproof Guarantee) |
Price | $179 |
Assembly | China (click here for USA assembled options) |
Båda jättefina men IWCn är ju magisk! Refnr?Nöjd med denna quartzduo.
Båda 80-talare
IW3734Båda jättefina men IWCn är ju magisk! Refnr?
Makalöst fulsnygg! Sjukt bra!Kör en tvåhandare idag. Rätt ovanlig med den digitala displayen
Vad är det för band du kör där? Är på jakt efter något liknande.Fin helg!
Cotton strap från CNS, är riktigt bekvämt!Vad är det för band du kör där? Är på jakt efter något liknande.