Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra val! Var det den som låg ute på K&S?Har haft span på en sådan, men hade inte koll på att den är så tunn. Nu har jag slagit till
Bara för att få se dessa
Jag känner mig nästan lite "trollad" till att delta
2,98mm är väl ganska svårslaget...
På den nedre delen av urtavlan står numret på urverket (till vänster om kl6). Googla sedan den så lär du hitta manualen. Citizen har manualer online också, men jag har aldrig lyckats hitta äldre manualer där Antagligen jag som gör något fel, men hittar dom ändå efter lite googlande
Efterlyser nån quartz ninja som vet/minns hur man ställer visarna på den här?
Själv låter jag svarta-räjsern få tjänstgöra vid årets första gräsklippning. Kallt men soligt.Eftersom det är lite sol mellan molnen så passar jag på att ge en av de soldrivna lite extra käk
Ja fick till det tillslut tack!På den nedre delen av urtavlan står numret på urverket (till vänster om kl6). Googla sedan den så lär du hitta manualen. Citizen har manualer online också, men jag har aldrig lyckats hitta äldre manualer där Antagligen jag som gör något fel, men hittar dom ändå efter lite googlande
Synd att dom inte körde den i vitt också. Klart snyggast av 36orna.Nya 40mm Seastar från Tissot ser helt ok ut!
https://www.tissotwatches.com/en-se/collection/all-our-watches/t-sport/tissot-seastar.html
Var lite sugen på att ta hem en sådan här för ett tag sedan. 20k för ett begagnat kvartsur i double kändes dock lite svettigt.
Så det fick bli en enklare variant för 500kr på tratten istället.
Så länge du är nöjd med jämförelsen
Tack! Ja, det var den som låg ute på K&S. Den ligger och väntar på på postens utlämningsställe. Snart på min handled.Bra val! Var det den som låg ute på K&S?
Kollade förresten med skjutmått - 6mm inklusive det mycket lätt kurvade glaset.
En underbar pjäs det där. Hade en som jag släppte och jag saknar den ofta.
Sportståls-GS kanske inte är lika mycket beater som en Breitling i "plast", men snygg är den.En underbar pjäs det där. Hade en som jag släppte och jag saknar den ofta.
Nu har det dock landat en GS som stillat mitt sug efter HAQ.