Ytterligare ett kul exempel på hur varumärkena i Swatchgroup delar teknik, och har gjort så längeKör en tvåhandare idag. Rätt ovanlig med den digitala displayen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ytterligare ett kul exempel på hur varumärkena i Swatchgroup delar teknik, och har gjort så längeKör en tvåhandare idag. Rätt ovanlig med den digitala displayen
Verkligen!Ytterligare ett kul exempel på hur varumärkena i Swatchgroup delar teknik, och har gjort så länge
Ingen konkurrens på tunnaste, men tjockaste kan jag tävla medTunnast vinner, hörni! Har jag nån konkurrens idag?
Tunnast vinner, hörni! Har jag nån konkurrens idag?
Snyggt, det gav en riktigt trevlig och somrig look till din klocka! Smart att kapa så man slipper leta sig fördärvad efter single-pass. Tack för länkenCotton strap från CNS, är riktigt bekvämt!
Har dock kapat extra flärpen så det blir singel Nato av det! Färgen är desert.
Cotton Watch Straps & Bands
Discover the largest collection of top quality cotton watch straps. Vert easy to change and available in 20+ colors. Fast worldwide shippingcnswatchbands.com
Ingen konkurrens på tunnaste, men tjockaste kan jag tävla med
Tror faktiskt att du tar ledningen! Har inget skjutmått på kontoret, men får för mig att min Movado är 6mm inklusive det lätt kupade glaset.
Lite konkurrens men tror du tar det, nästa 5mm tjock på santosen
Whoop whoopTror faktiskt att du tar ledningen! Har inget skjutmått på kontoret, men får för mig att min Movado är 6mm inklusive det lätt kupade glaset.
Jaha, nu har ni sått ett frö om att skaffa en riktigt tunn dressare med. Suck!
Lite konkurrens men tror du tar det, nästa 5mm tjock på santosen
Min tunnaste, du vinner galantMuseum watch?Tunnast vinner, hörni! Har jag nån konkurrens idag?
Vilka Citizen modeller är det?
Jag känner mig nästan lite "trollad" till att delta
2,98mm är väl ganska svårslaget...
Eco drive ONE. AR5000-??Vilka Citizen modeller är det?
Vad är det för Movado? Någon bild på framsidan? Skön profil
Yes, denna:Min tunnaste, du vinner galantMuseum watch?
Finns från Bell & Ross, Rado, Hermes, Omega, Longines vad jag vet. Säkert någon mer som jag inte sett.Ytterligare ett kul exempel på hur varumärkena i Swatchgroup delar teknik, och har gjort så länge
Men hur ser boetten ut? Mer bilder på den asymmetriska sidan tack, min OCD behöver dagens smocka!Grabbar, en Citizen AV0031-59A med det berömda Caliber 2100-urverket. Detta är det enda soldrivna, analoga kronografurverk där man kan mäta upp till 12 timmar av förfluten tid med hjälp av kronografkomplikationen. De flesta andra kronografer som är soldrivna har istället en 24-timmarsurtavla som inte ens är knuten till själva kronografkomplikationen.
Grattis till den! Hade span själv, men släppte. Den passar nog dig bättre ändå!En lite annorlunda Quartzare
Tack!Grattis till den! Hade span själv, men släppte. Den passar nog dig bättre ändå!
Måste säga att Gucci faktiskt har en och annan hyfsat skoj modell i sitt utbud.
Tycker exempelvis att dessa två ser rätt trevliga ut. 38mm dessutom, så ovanligt bra storlekar för "modeklockor". Dom har till och med ett par 36mm-modeller.
Har haft span på en sådan, men hade inte koll på att den är så tunn. Nu har jag slagit tillYes, denna:
Håller med om att symmetrin är lustig. Anledningen till utbuktningen är alarmfunktionen som jag för övrigt anser vara lite överflödig. Klockan hade mycket väl bara kunnat vara en renodlad kronograf.Men hur ser boetten ut? Mer bilder på den asymmetriska sidan tack, min OCD behöver dagens smocka!