• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella Quartztråden för kvarts-samtal

Lilavati

Cartier
2-Faktor
Nytt modellsläpp ifrån Citizen
F950 urverket med ecodrive, GPS&RC
IMG_9894.jpeg

Om man vill ha många komplikationer och är införstådd med att det syns…
IMG_9895.jpeg

IMG_9896.jpeg

CC4055-14H
 

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Jag kom plötsligt på att jag behöver "presentera mig i mitt nya nick"... :bag: sorry!
Jag har Telenor som bredbandsleverantör, och dom gick ut med informationen att alla deras "gratis" e-postadresser som slutar på bredband.net kommer att upphöra. Hur nu just e-posten anses gratis då föreningen haft avtal där e-post ingår i bredbandsabonnemanget? Nåväl... Eftersom jag använder tvåstegsverifiering kände jag att jag måste byta adress på KS innan den avslutas permanent. Jag bad "ledningen" om att få byta mailadressen som är knuten till BarabaBaba, på den vägen är det :banghead: Det slutade alltså med att jag gjorde en helt ny användare. Jag hyser tyvärr inga större förhoppningar om att BarbaBaba kommer att uppstå igen... R.I.P BarbaBaba
Men nu har du iaf 23 inlägg och får snart posta en säljannons!😂
 
Topp