Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
You are most welcome to post hereHello Everyone! Big vintage quartz fan here. I hope you don`t mind if I text in English.
How about Quartz Renaissance?You are most welcome to post here
But your "nick"... I prefer quartz revolution to crisis
Riktigt vassBlev ju riktigt bra efter ett glasbyte
Men nu har du iaf 23 inlägg och får snart posta en säljannons!Jag kom plötsligt på att jag behöver "presentera mig i mitt nya nick"... sorry!
Jag har Telenor som bredbandsleverantör, och dom gick ut med informationen att alla deras "gratis" e-postadresser som slutar på bredband.net kommer att upphöra. Hur nu just e-posten anses gratis då föreningen haft avtal där e-post ingår i bredbandsabonnemanget? Nåväl... Eftersom jag använder tvåstegsverifiering kände jag att jag måste byta adress på KS innan den avslutas permanent. Jag bad "ledningen" om att få byta mailadressen som är knuten till BarabaBaba, på den vägen är det Det slutade alltså med att jag gjorde en helt ny användare. Jag hyser tyvärr inga större förhoppningar om att BarbaBaba kommer att uppstå igen... R.I.P BarbaBaba
Haha, absolut! Tyvärr är det väl inte den avdelningen på forumet som jag använder mest. Det har varit kul att posta mina knivbyggen i knivtokarnas hörna bla…Men nu har du iaf 23 inlägg och får snart posta en säljannons!
Välkommen tillbaka P! Det var länge sedan jag såg dig postaKvartsLördag
Du får byta profilbild till din gamla från BarbaBaba så att vi fortfarande känner igen när Quartz-kungen postarHaha, absolut! Tyvärr är det väl inte den avdelningen på forumet som jag använder mest. Det har varit kul att posta mina knivbyggen i knivtokarnas hörna bla…
Bra där, borde tänkt på det självDu får byta profilbild till din gamla från BarbaBaba så att vi fortfarande känner igen när Quartz-kungen postar
Sådär nu känner vi igen dig igenBra där, borde tänkt på det själv
I bakgrunden hela tidenVälkommen tillbaka P! Det var länge sedan jag såg dig posta
Gott Stiligt, vad är det för size på den där?