Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade ingen aning om att det funnits SBS destro?Kunde inte bestämma om jag skulle posta i CWC- eller Marathon-tråden.
Men quartz tråden var en självklarhet! Vilken duo! Bli sugen på en SBS igen
Hade ingen aning om att det funnits SBS destro?
När man beställer på CWCs hemsida kan man välja om man vill ha destro eller regular…
Svårt att säga utan att öppna. Dom är kända för att använda ETAs finare calibrar ibland och ge dom egna nummer/namn, men det finns mekaniska in-house calibrar också… Cool modell
Idag trakteras denna mycket trevliga Bvlgari Solotempo. Undrar vad det sitter för verk i den här? Har försökt att surfa, men hittar inte något på nätet…. Vad tror du, @Lilavati ?
Ser ju lite trevligt ut. Får väl lyfta på huven och kolla
Det är i alla fall stiliga urverk
Synd att närmsta skomakare anlitades för batteribyte.
Bild på en annan Solo Tempo ST, vet inte om du har samma urverk i din @Oron, men antagligen liknande finish
Ja, den ser ut att blivit öppnad med kofot *Jag kan förtydliga att det är en bild jag hittade på ebay då jag googlade modellenSynd att närmsta skomakare anlitades för batteribyte.
Misstänkte att det var något sådant.Ja, den ser ut att blivit öppnad med kofot *Jag kan förtydliga att det är en bild jag hittade på ebay då jag googlade modellen
Den här är 37mm. Känns dock något störrre36mm? Har varit sugen länge på en liknande.
Idag trakteras denna mycket trevliga Bvlgari Solotempo. Undrar vad det sitter för verk i den här? Har försökt att surfa, men hittar inte något på nätet…. Vad tror du, @Lilavati ?
Nu är det här fel tråd kanske, men en av de klockor jag varit sugen på att testa under rätt många år är Ebel kronografen med Zeniths 400-verk. Den känns som en riktig 80-talsdänga lite i klass med Miami Vice och Samantha Fox.Var väldigt sugen när det låg en här på KS. Får nöja mig med min Ebel. Ett märke som nämns allt oftare. Ibland i positiva ordalag och ibland i negativa. Jag är nöjd.
Här är mina två med samma verk. (Bell & Ross och Longines)Jag har fått hem en 00-tals Hermès. Den har samma ana-digi modul som t.ex. Seamaster. Skön klocka som kom på en rejäl länk, men fungerar bra på läder med.
Bild från tidigare idag.