• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella Quartztråden för kvarts-samtal

Lord_tito88

Pandion
2-Faktor
80-tals quartz får fira in fredagen 🥳

IMG_1598.jpeg
 

Tisdag

Silver
2-Faktor
motivera gärna vad du tycker gör den till ett tips :)
Fina färger, häftig design, lite udda och ett trevligt märke. En bra ethoskonstruktion till den som bär den, visar på bra smak och en respektingivande medvetenhet om bra varor till bra priser där bäraren undviker den sofist-fallasiska fälla som är mycket vanlig nuförtiden vilket visar på en varseblivning om väldens sanna strävanden. Bra pris i jämförelse med vad de gått för på KS.
 

Danne.l

Guld
2-Faktor
Fina färger, häftig design, lite udda och ett trevligt märke. En bra ethoskonstruktion till den som bär den, visar på bra smak och en respektingivande medvetenhet om bra varor till bra priser där bäraren undviker den sofist-fallasiska fälla som är mycket vanlig nuförtiden vilket visar på en varseblivning om väldens sanna strävanden. Bra pris i jämförelse med vad de gått för på KS.
Oj jag måste vara sjukt medveten eftersom jag har typ tio stycken av varierande märken med den boetten… 🤔
 

Lilavati

Silver
2-Faktor
Här har det varit lite ”länk-längtan” idag 😉
Både för lilla sbgx005 som fick åka på länken (trots att jag skulle önska en extra halvlänk för passformen) och min Ti Chronomaster som har fått sitt lås utbytt 😎🙏🏿
IMG_0243.jpeg

Just länken till dessa sbgx-boetter har 18mm mellan bandhornen medans länken smalnar av ifrån 20mm till 17(16,5)mm.
IMG_0241.jpeg

Både snyggt och bekvämt att bära. Det följer bandhornen snyggt…
IMG_0242.jpeg

Chronomastern gör sig väldigt bra helt i titan även om både gummi och läder funkade.
IMG_0249.jpeg
 
Topp