- Spännande klocka, extra plus för muggenTunn som ett löv...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
- Spännande klocka, extra plus för muggenTunn som ett löv...
Tack, gillar den skarpt!Fint med den ljusa tavla också!
Den satt som en smäck på din handled Hasse Jag får passa mig så att inte Stinky rycker med sig klockan också- Spännande klocka, extra plus för muggen
- Tror klockan skulle trivas bra här, finns gott om MuminmuggarTack, gillar den skarpt!
Den satt som en smäck på din handled Hasse Jag får passa mig så att inte Stinky rycker med sig klockan också
Nu undrar jag hur den ser ut på handleden..Tunn som ett löv...
Du har några bilder på föregående sidaNu undrar jag hur den ser ut på handleden..
Den synkar i Sverige men mot masten i Tyskland, eller England. Kan vara knepigt att få kontakt i norra delarna dock. I mitt fall en G-Shock som bara synkar när det är molnigt och mot nord-ost av någon anledning.Jag hitta den här JDM Seikon SBTM341. Den verkar ha Rc-synkning och den verkar synka mot Tyskland enligt den här sidan https://www.japan-onlinestore.com/seiko-sbtm341-seiko-selection-solar-radio-wave-titanium.
Någon annan kanske är klokare, men borde den inte synka i Sverige då?
Samma modell som visades i videon post #7.708 av @Lord_tito88 ?Jag hitta den här JDM Seikon SBTM341. Den verkar ha Rc-synkning och den verkar synka mot Tyskland enligt den här sidan https://www.japan-onlinestore.com/seiko-sbtm341-seiko-selection-solar-radio-wave-titanium.
Någon annan kanske är klokare, men borde den inte synka i Sverige då?
Ska spana in. Riktigt snygg modell. Inte så farligt dyr heller. 66000 yenSamma modell som visades i videon post #7.708 av @Lord_tito88 ?
Älskar den, synd på vattenklassningen bara!
Du menar att 50m inte räcker? Ska du djupdyka med en fieldwatch eller?Älskar den, synd på vattenklassningen bara!
Det skulle vara nåt, men har jag en klocka så vill jag att det ska vara så överkurs som möjligt. Jag skulle knappt våga duscha med 50m så kolla till bojstenen på 5m går bort . Jag gillar ju inte hur klockan ser ut mindre för det, skulle bara inte köpa denDu menar att 50m inte räcker? Ska du djupdyka med en fieldwatch eller?
Fast då är det ju inte klockans wr i sig det är fel på, det är du som är en ängslig själDet skulle vara nåt, men har jag en klocka så vill jag att det ska vara så överkurs som möjligt. Jag skulle knappt våga duscha med 50m så kolla till bojstenen på 5m går bort . Jag gillar ju inte hur klockan ser ut mindre för det, skulle bara inte köpa den
Helt riktigt, det är ju synd om mig att klassningen är som den är, inte klockan!Fast då är det ju inte klockans wr i sig det är fel på, det är du som är en ängslig själ
Krispig!Dagens klocka, glömde ställa datum men dag är i alla fall rätt.
Använder den här klockan ytterst sällan som synes.
4,194,304 Hz
Ja om dagen stått fel hade man ju reagerat direkt!Dagens klocka, glömde ställa datum men dag är i alla fall rätt.
Använder den här klockan ytterst sällan som synes.
4,194,304 Hz
Galet fin klocka.Wow, vilken klocka. Inte ofta jag blir imponerad längre men denna var ju något alldeles extra. LIP var dagens klocka men den får vila nu
Finns det någon åtkomlig klocka med Vantablack för oss med lite tunnare plånbok?Idag matchas vädret av klockan (tavlan)…
Av de klockor jag har med vit tavla skulle jag säga att Seiko prickat in ”absolut vit” med denna sbgx059. Det vore lite kul om dom gav det svarttavlade syskonet sbgx261 en Vantablack tavla som absolut motpol.
Den enda tillverkare jag hört som använt färgen är Moser&Cie, men det kanske finns fler? Dock finns ju Musou Black att köpa för privatpersoner, så man skulle kunna lacka sin egen…Finns det någon åtkomlig klocka med Vantablack för oss med lite tunnare plånbok?