• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella Quartztråden för kvarts-samtal

Psykel

Pandion
King
1000027030.jpg
1000027036.jpg
1000027034.jpg
1000027025.jpg

Nästa vecka trillar det in något jag varit sugen på att testa väldigt länge, fortsättning följer 🙂
Fy tusan! Sjukaste klockan jag sett den här veckan, helt klart! Stort grattis!
 

-RI-

Diamant
2-Faktor
Fy tusan! Sjukaste klockan jag sett den här veckan, helt klart! Stort grattis!
Tack så mycket! Glad att jag lyckades fånga den. Finns mycket att gilla, föll för boetten med sina härliga knivskarpa linjer, tavlan och länkens struktur som övergår på boetten. Ska försöka ta lite fler och bättre bilder sen. Bjuder på två till så länge 🙂
1000027052.jpg
1000027044.jpg
 

Psykel

Pandion
Tack så mycket! Glad att jag lyckades fånga den. Finns mycket att gilla, föll för boetten med sina härliga knivskarpa linjer, tavlan och länkens struktur som övergår på boetten. Ska försöka ta lite fler och bättre bilder sen. Bjuder på två till så länge 🙂
1000027052.jpg
1000027044.jpg
Gillar dom udda boettdetaljerna kl 12 och 6. Sånt ser man inte så ofta. Även textureringen är väldigt speciell. Måste sett helt otroligt ut när den var ny, med vad jag utgår från var zaratsu-polerade ytor i kontrast mot dom texturerade.
 

Gekk0

Silver
2-Faktor
Den där är så fruktansvärt cool. Gör sig bra på läder också! 🙂
Tack! Jag är fortfarande glad att jag hängde på gruppköpet som @Oron ordnade. Jag gillar att den har ett helt eget design, med den breda glasringen och skruvarna som håller ihop det hela. Funktionellt. Antireflexbehandlingen är också suverän irl. Som att det inte finns glas.
 

-RI-

Diamant
2-Faktor
Tack! Jag är fortfarande glad att jag hängde på gruppköpet som @Oron ordnade. Jag gillar att den har ett helt eget design, med den breda glasringen och skruvarna som håller ihop det hela. Funktionellt. Antireflexbehandlingen är också suverän irl. Som att det inte finns glas.
Den är verkligen speciell. Gör er snart sällskap 😉 Förhoppningsvis blir jag lika nöjd som du/ni!
 
Topp