Psykel
Pandion
Fy tusan! Sjukaste klockan jag sett den här veckan, helt klart! Stort grattis!King
Nästa vecka trillar det in något jag varit sugen på att testa väldigt länge, fortsättning följer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fy tusan! Sjukaste klockan jag sett den här veckan, helt klart! Stort grattis!King
Nästa vecka trillar det in något jag varit sugen på att testa väldigt länge, fortsättning följer
Tack så mycket! Glad att jag lyckades fånga den. Finns mycket att gilla, föll för boetten med sina härliga knivskarpa linjer, tavlan och länkens struktur som övergår på boetten. Ska försöka ta lite fler och bättre bilder sen. Bjuder på två till så längeFy tusan! Sjukaste klockan jag sett den här veckan, helt klart! Stort grattis!
Gillar dom udda boettdetaljerna kl 12 och 6. Sånt ser man inte så ofta. Även textureringen är väldigt speciell. Måste sett helt otroligt ut när den var ny, med vad jag utgår från var zaratsu-polerade ytor i kontrast mot dom texturerade.Tack så mycket! Glad att jag lyckades fånga den. Finns mycket att gilla, föll för boetten med sina härliga knivskarpa linjer, tavlan och länkens struktur som övergår på boetten. Ska försöka ta lite fler och bättre bilder sen. Bjuder på två till så länge
Trevliga små "tunnisar" de där. Jag skulle bära min oftare om den hade datum...Senaste köpet, 33mm och HAQ.
Den där är så fruktansvärt cool. Gör sig bra på läder också!Trevlig kvartshelg!!
Tack! Jag är fortfarande glad att jag hängde på gruppköpet som @Oron ordnade. Jag gillar att den har ett helt eget design, med den breda glasringen och skruvarna som håller ihop det hela. Funktionellt. Antireflexbehandlingen är också suverän irl. Som att det inte finns glas.Den där är så fruktansvärt cool. Gör sig bra på läder också!
Riktigt bra! Fick upp ögonen på modellen i samband med gruppköpet och den ska definitivt provas någon gångTrevlig kvartshelg!!
På tal om egen design: denna King Quartz är också unik . Superfint skick också.
Den är verkligen speciell. Gör er snart sällskap Förhoppningsvis blir jag lika nöjd som du/ni!Tack! Jag är fortfarande glad att jag hängde på gruppköpet som @Oron ordnade. Jag gillar att den har ett helt eget design, med den breda glasringen och skruvarna som håller ihop det hela. Funktionellt. Antireflexbehandlingen är också suverän irl. Som att det inte finns glas.
Astuff! Hojta till om du tröttnarJag har fått hem en 00-tals Hermès. Den har samma ana-digi modul som t.ex. Seamaster. Skön klocka som kom på en rejäl länk, men fungerar bra på läder med.
Bild från tidigare idag.
Det gjorde du rätt i!Saknade Technosen så jag köpte en till
Vad är det för ref på dessa?@Gekk0 detsamma
Instämmer i att boetten trivs även på läder
Jag kör min ljusa på Hirsch London 19/14
AR5000-50E och -68AVad är det för ref på dessa?
Mumma! Här snackar vi grammar of design!
Jag börjar veckan med vad jag brukar säga ”-klockan som funkar till allt”.
Den är ju riktigt cool i GPBra val! Själv så inleder jag veckan med vintage quartz.
Tror jag har pdf manual till min, kan se om jag hittar den…
Den här sköningen dök upp idag Nu gäller bara att lista ut hur man ställer den……..
Tror jag har pdf manual till min, kan se om jag hittar den…
Den här sköningen dök upp idag Nu gäller bara att lista ut hur man ställer den……..