Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ved mer exakt är det med sbgv223 som ska efterliknas? Valfri kvartsklocka för runt 30K? Svart tavla? 40mm? HAQ?Vilka likvärdiga alternativ finns det till? SBGV223, liknande pris/klass?
Rent utseendemässigt är ju Tissot Gentleman i 40mm ganska lik till stilen. Nu finns den i titan vilket känns som en väldigt prisvärd klocka. Om du kan tänka dig importera ifrån Japan har The Citizen några fina alternativ i samma prisklass. Jag har haft en Citizen Chronomaster AB9000-61E som var en riktig sbgv-killerTänkte typ alldagsklockor, kvarts, stållänk ca 40mm. Behöver inte vara svart, syftade mer på förhållandet pris/kvalite man får med de GSarna.
Amen brother, amen...Om du kan tänka dig importera ifrån Japan har The Citizen några fina alternativ i samma prisklass. Jag har haft en Citizen Chronomaster AB9000-61E som var en riktig sbgv-killer
Synd att de inte finns att klämma på. Så svårt att beställa en klocka för 15k frpn japan som man aldrig sett heheh
då får du köra på sbgv iställetSynd att de inte finns att klämma på. Så svårt att beställa en klocka för 15k frpn japan som man aldrig sett heheh
TrevligtBlev en lite Bulova idag Finns det en billigare HAQ?
Ingen handbok men det låter troligt enligt mina totalt ovetenskapliga undersökningarTrevligt
Jag råkade snubbla över information om att Bulova inte längre lovar prestanda i HAQ spannet (+/-10spy). Enligt handboken ska dom numera lova +/-5spm, om det ens finns utskrivet... Det kanske finns angivet i din handbok? Nu brukar ju de flesta prestera riktigt bra ändå, men det kan ju vara bra att veta så man inte blir besviken, dom har ju trots allt ingen termokompensering
Häpp!
Har haft den ett tag faktiskt men används lite för sällan!Häpp!
Ser ut som nytt i lådan!?
Indeed my friend! Synd på så fin klocka!Har haft den ett tag faktiskt men används lite för sällan!
Kanske den fulsnyggaste klockan som finnsHar haft den ett tag faktiskt men används lite för sällan!
Kan nog kvala in som fulfulKanske den fulsnyggaste klockan som finns
Jäkla trevlig modell Dottern är väldigt glad för 36:an
Jäkla trevlig modell Dottern är väldigt glad för 36:an