Ha! Jaja, en stund till.. du vet hur det är osvVäldigt lyckad modell, håll hårt i den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha! Jaja, en stund till.. du vet hur det är osvVäldigt lyckad modell, håll hårt i den
Kan alltid bytas mot en Aquaracer…Ha! Jaja, en stund till.. du vet hur det är osv
Den kanske kan bli din nya "nattklocka"Ha! Jaja, en stund till.. du vet hur det är osv
Låter lite dyr kan jag tycka. Men som redan sagt, modellen är utgången, ganska ovanlig och därför svår att prissätta.Den här klockan har legat ute jävligt länge på chono24. Vad tror ni om pris, varningssignaler? Hur mycket tycker ni den är värd?
Köp Citizen-klockor på Chrono24
Stort utbud av Citizen-klockor på Chrono24 – den globala marknadsplatsen för lyxklockor. Många klockor är genast tillgängliga. Handla tryggt.www.chrono24.se
Hur mycket säljer du din för då?Låter lite dyr kan jag tycka. Men som redan sagt, modellen är utgången, ganska ovanlig och därför svår att prissätta.
Jag har systern CTQ57-0953. Härlig fjäderlätt klocka i trevlig storlek, och jag skulle gärna ha den svarta också. Här är min.
Inte redo för skilsmässa änHur mycket säljer du din för då?
Kolla @-RI- det är en grej, nattklocka!Har börja använda denna som natt dinka…
Japp det förekommer såklart!Kuma-kun gjorde ett test där 9F inte låg inom spec:
Fullt förståeligt! Den är fantastisk.Skulle nog kunna bli owg med denna om det inte vore för att rastlösheten blir för påtaglig emellanåt.
Mja, jag håller nog inte med där. Du har ju för böfvelen en Citizen som går EN HEL SEKUND före!Jag fick för mig att kolla hur klockorna som just nu bara ligger i lådan presterar…
Bortsett guld-Tissoten som ska få nytt batteri vid tillfälle sköter dom sig exemplariskt
Absolut, men det är sedan den 27/3-22. Och med sina +-5spy är det väl inom specMja, jag håller nog inte med där. Du har ju för böfvelen en Citizen som går EN HEL SEKUND före!
Jag ger alla tummar upp helt klart!Idag fick pappas gamla klocka anno 1996 nytt liv. Tycker den är sjukt fin, men jag är nog inte helt objektiv.
Inte för att vara sån wink wink men jag tycker de kraftiga luggarna klär bättre i gummit Eller för all del brunt läder , men med böjda ändar som möter boetten. Boetten ser lite klossig ut då man ser mellan luggarnaTestar brunt läderarmband på vita och svart gummiband på svarta.
Kul med lite variation på VHP'arna.
Ja, jag är benägen att att hålla med. Det ser faktiskt bättre ut och gör klockan lite mindre och mer estetiskt.Inte för att vara sån wink wink men jag tycker de kraftiga luggarna klär bättre i gummit Eller för all del brunt läder , men med böjda ändar som möter boetten. Boetten ser lite klossig ut då man ser mellan luggarna
Tack! Jag hade en för många år sen den såldes till en snubbe i UK. Kul att jag sprang på ett bättre x (tavla) denna gång.Coolt med lumetavla vintage
Längesen man såg just denna modell, fanns ju några ex på forumet förut iaf!
Den där är cool tycker jag!