Men alla vet att Rolex är dyra och då köper man det största de har för att imponera på polarna. Anser själv att det är klart stekigare med en YM i guld.Det finns ju tusen andra dyra klockor...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men alla vet att Rolex är dyra och då köper man det största de har för att imponera på polarna. Anser själv att det är klart stekigare med en YM i guld.Det finns ju tusen andra dyra klockor...
Hej på er!
Jag har under senaste året i mitt jobb haft att göra med en hel del grovt kriminella personer. Det jag som klockintresserad slås av är att nästan alla kriminella anser Rolex som det självklara märket och speciellt sea-dweller. Vad är det med dwellerna som gör de speciell i detta sammanhang? De flesta kriminella är ju inte dykarfantaster...?
Vill förtydliga en sak: jag älskar dwellern
Stämmer detta. Galet coolt om man fick bekräftelse från Rolex. Hyfsat unikt.
Frågan är om de kommer att säljas?
Hade jag varit Rolex hade jag tagit tillbaka dem direkt, det är ju lite pinsamt när det uppenbarligen är problem med kvalitetskontrollen.
EDIT: Bilden finns inte kvar på hennes Insta-konto. @niclashill Vart kan man läsa mer?
Tack!Såg den här: http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=350202&highlight=116600&page=4
Om sant - herregud, vad jag hade samlat skriftliga bevis, köpt en sådan, och låst in den några år...
Klockan ser alltid större ut när man fotar nära så jag skulle säga att den verkar passa perfekt!Vad säger ni, lagom eller för stor? Det här får anses vara mest smickrande vinkeln. Från sidan är det ju nästan lite komiskt.
Min satt ungefär likadant när jag hade den. Jag bytte mot lillebror av bekvämlighetsskäl. Utseendemässigt ser det bra ut, är ju en förbaskat fin klocka.Vad säger ni, lagom eller för stor? Det här får anses vara mest smickrande vinkeln. Från sidan är det ju nästan lite komiskt.
Vad säger ni, lagom eller för stor? Det här får anses vara mest smickrande vinkeln. Från sidan är det ju nästan lite komiskt.
Leker lite med tanken på att sabotera min splitternya DSSD. Har uppfattat att luminovan på nya Rolex inte åldras, men nog tusan ser det bättre ut såhär... lägga urtavlan i kaffe?
Tycker det är en fantastisk klocka som den är och uppskattar den mer och mer. Intressant att se hur de ser ut om säg 30 år. Klart de kommer åldras på ngt sätt. Tror också att det är en grym investering men det får tiden utvisa.
Leker lite med tanken på att sabotera min splitternya DSSD. Har uppfattat att luminovan på nya Rolex inte åldras, men nog tusan ser det bättre ut såhär... lägga urtavlan i kaffe?
Av någon anledning är det 21 mm på DSSD.
Ganska nöjd utom att 22mm fick klämmas åt lite för att rymmas mellan lugsen. Blått och orange är komplementfärger, så tavlan och bandet funkar mkt bra ihop. Lädernato blev dock för mycket bulk.
Snyggt! Vart är bandet ifrån?Gummi-Dweller
Snyggt! Vart är bandet ifrån?
Grattis! Men man kan ha en Panerai också!Var ute efter en ny Panerai, men det vände fort och så kom denna med posten idag
Det kommer nog en ny panna också då min 112:a fick lämna tidigare i veckanGrattis! Men man kan ha en Panerai också!
Alltså, den tavlan är så läckerSmidig liten rackare
Grattis till klockan den är väldigt trevlig och sitter utmärkt på dig. Jag är sugen på en Deepsea. Får man fråga vad du sportar för storlek på handleden.Smidig liten rackare
Tackar, ca 19cmGrattis till klockan den är väldigt trevlig och sitter utmärkt på dig. Jag är sugen på en Deepsea. Får man fråga vad du sportar för storlek på handleden.