Jubileum nästa år...
![]()
Hade varit trevligt om man återinfördes "double red" på jubileum modellen.. Blå känns sådär kul..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jubileum nästa år...
![]()
Sluta posta fakes & tramsa runt. Sen att du hotar användare i vad gör du just nu tråden gör inte saken bättre.
Har PM:at moderatorerna för att se om de kan ta bort hans inlägg.Sluta posta fakes & tramsa runt. Sen att du hotar användare i vad gör du just nu tråden gör inte saken bättre.
Passar alltid!![]()
Från dagens klocktråd, men passar lika bra hära![]()
Blir det en double red som jubileumsmodell byter jag ut min DSSD direkt, vilken dröm det vore!Hade varit trevligt om man återinfördes "double red" på jubileum modellen.. Blå känns sådär kul..
En dubbel- eller enkelröd SD i 44 mm vore mumma!Blir det en double red som jubileumsmodell byter jag ut min DSSD direkt, vilken dröm det vore!
Blir det en double red som jubileumsmodell byter jag ut min DSSD direkt, vilken dröm det vore!
Det finns väl redan en sea dweller med matt tavla med dubbelröd tect och domat plexi?Plus målad tavla... Matt... Mums..
Det finns väl redan en sea dweller med matt tavla med dubbelröd tect och domat plexi?![]()
Men det kan de ju vara värtJag vet..... Men då måste jag sälja frugans mercedes...![]()
Eller blir det som när PP släppte sina 40-årsklockor på Nautilus.Det finns väl redan en sea dweller med matt tavla med dubbelröd tect och domat plexi?![]()
Grattis till en grym klocka!Ny stolt ägare idag ! Här skall dykas !
![]()
grattis till en awsome klockaNy stolt ägare idag ! Här skall dykas !
![]()
Rolexpassionreport förutspår en röd SD till 50 årsjubileumet. http://rolexpassionreport.com/20205/rolex-news-for-baselworld-2017/