Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svårt att säga, beror på hur dina handleder är utformade. Har du lite plattare handleder så borde det funka. Så länge inte luggarna hänger över så tycker jag det fungerar, men det är ju högst personligtTror ni 17 centimeters handleder är för taniga för att bära upp en SDDS? Vet att den är stor men tycker den blåa tavlan ÄR SÅ JÄVLA SNYGG..
Dem är rätt platta så ska deffinitivt testa den hos AD..Svårt att säga, beror på hur dina handleder är utformade. Har du lite plattare handleder så borde det funka. Så länge inte luggarna hänger över så tycker jag det fungerar, men det är ju högst personligt
Tror ni 17 centimeters handleder är för taniga för att bära upp en SDDS? Vet att den är stor men tycker den blåa tavlan ÄR SÅ JÄVLA SNYGG..
Svart eller blått? Nu har jag en av varje.
![]()
Inget unikt verktyg behövs för DSSD. Jag har bytt med två olika varav ett var Bergeon 6111.Vilket verktyg ska man ha för att ta bort länken på en 116660 deepsea?
Dom "gafflarna" jag har är för stora.
Finns det alternativ till bergeon?Inget unikt verktyg behövs för DSSD. Jag har bytt med två olika varav ett var Bergeon 6111.
Jag köpte en billig variant med två gafflar och den gick sönder direkt.Finns det alternativ till bergeon?
Alltså, jag är snål och hellre köper något billigt verktyg än bergeon
Grattis! Den är riktigt fin, trots att den "bara"Nu har jag även beställt denna. Visst är den bra även om en del inte tycker om "cyklopet". Jag gillar den och även storleken på 43 mm.
![]()
Det är skönt att ha något att variera medSvart eller blått? Nu har jag en av varje.
![]()
Kör och stoppa in båda händernaTror ni 17 centimeters handleder är för taniga för att bära upp en SDDS? Vet att den är stor men tycker den blåa tavlan ÄR SÅ JÄVLA SNYGG..