Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rolexpassionreport förutspår en röd SD till 50 årsjubileumet. http://rolexpassionreport.com/20205/rolex-news-for-baselworld-2017/
Trevligt, skådar min hemby i bakgrunden.Deepsea är en robust klocka som står pall även för det "gröna livet". Har hängt med fint som PRAO-klocka på jobbet idag.
Båda var riktigt trötta.God afton alla glada,
Jag är på jakt efter en 16660 från 1985 och jag har hittat dessa två via chrono24.
Jag skulle gärna få era kommentarer vad gäller poleringen samt klockorna i övrigt.
Tack på förhand!
http://www.juwelierburger.com/en/webshop/watches/rolex/sea-dweller/73-14365/sea-dweller.html
http://www.chrono24.se/rolex/seadweller-16660-anno-1985--id5380302.htm
Den ena hade knappt något armband kvar. Men den från den italienska sidan tyckte jag såg finare ut, men är inget expert på detta...Båda var riktigt trötta.
Tänkte byte till ett gummi band, men har svårt att bestämma mig vilken färg, vad säger ni? Tänkte på blå för att de passar tavlan, samt trevligt att ha en klocka med lite extra färg, men sen kanske svart för det passar alltid till allt. Färg?
://i68.tinypic.com/nyihu.jpg
Svart RubberB med blå rand!Tänkte byte till ett gummi band, men har svårt att bestämma mig vilken färg, vad säger ni? Tänkte på blå för att de passar tavlan, samt trevligt att ha en klocka med lite extra färg, men sen kanske svart för det passar alltid till allt. Färg?
+1Svart alla gånger.
En pärla!Nog ska det vara lite blått och grönt
Släng upp lite bilder sen när du har testat dem.Tackar för svar!
Men äsch, blev båda hehe, byta lite då och då, trevligt med färg på fina dagar, annars svart.
Sen i framtiden då blir det RM, och 2/3 av alla klockor har färgat band, och alla håller måttet och är riktigt snygga.
Tänkte byte till ett gummi band, men har svårt att bestämma mig vilken färg, vad säger ni? Tänkte på blå för att de passar tavlan, samt trevligt att ha en klocka med lite extra färg, men sen kanske svart för det passar alltid till allt. Färg?
Så är det, skulle inte släppa min för i närheten av 65K i dagsläget.Är SDDS så dyr som den verkar nuförtiden på nätet?
Det var inte länge sedan man fick en sån för 63 - 65, i hyfsat skick iaf.
Vill ha en, men i näst intill nyskick, men tycker inte att den är värd mer än runt 65. Är jag helt ute och cyklar då?
Om du vill ha en DSSD i nyskick är den max några månader gamla och har kostat drygt 100. Varför tycker du att den bara skulle vara värd 65?Är SDDS så dyr som den verkar nuförtiden på nätet?
Det var inte länge sedan man fick en sån för 63 - 65, i hyfsat skick iaf.
Vill ha en, men i näst intill nyskick, men tycker inte att den är värd mer än runt 65. Är jag helt ute och cyklar då?
Om du vill ha en DSSD i nyskick är den max några månader gamla och har kostat drygt 100. Varför tycker du att den bara skulle vara värd 65?
Då har vi lite olika syn på nyskickFör att när jag sist var sugen på en, fanns det en drös under 70 och alla i mycket gott skick.
Vet att priserna på Rolex har tokhöjts på sista åren, men ville bara kolla läget. Behöver inte vara några månader gammal för att vara i nyskick? De flesta har ju några klockor som man roterar med.
För mig, i dagsläget, är 65-70 000 kr vad klockan är värd. Det är ett rätt litet värdetapp egentligen, om klockan kostar dryga hundringen! Om man jämför med andra märken tänker jag.
tack du!Snyggt! Grattis!