Tackar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar.
16600 vs 116600
![]()
![]()
Har två 16600 och en 116600 av de är min 16600 med lugholes min favvo.Har du någon favorit?
Hehe japp.Ingen bra tråd det här, den kommer bli dyr för mig![]()
Perfekt som den ärHade gärna sett 116600 i 44 mm som ett lite tunnare alternativ till 116660![]()
Det hade varit den idealiska klockan...Hade gärna sett 116600 i 44 mm som ett lite tunnare alternativ till 116660![]()
Aldrig i livet.. 40mm är maxHade gärna sett 116600 i 44 mm som ett lite tunnare alternativ till 116660![]()
ZzzzzzzzzzzzZzzzzzzzzzZzzzzzzzAldrig i livet.. 40mm är max![]()
Tycker Rolex borde ge kunderna möjlighet att själva välja, som med Yacht-Master (40 och 37 mm)Aldrig i livet.. 40mm är max![]()
Tycker Rolex borde ge kunderna möjlighet att själva välja, som med Yacht-Master (40 och 37 mm)![]()
Yes, men som jag skrev ovan hade det varit fint men tunnare variant av SD på 44 mmMen det finns ju DeepSea om man vill ha 44mm..![]()
Grattis! Toppenexemplar det därEfter massor med om och men så blev det en SD4000 till slut!
Är oerhört nöjd än så länge. Imponerad över kvalitetskänslan.
Grattis!Efter massor med om och men så blev det en SD4000 till slut!
Är oerhört nöjd än så länge. Imponerad över kvalitetskänslan.
Kopierar mitt inlägg från PO-tråden och bifogar även här lite jämförelsebilder mellan PO8500 42mm samt SD4000, som kanske kan vara till hjälp för folk som skall köpa den ena eller andra:
AR vs. no AR:
Lume:
En till:
Länk:
Vet ej men med tanke på att i princip alla andra märken minst har behandling på insidan så är det idiotiskt.Tack för jämförelsen.. Det är högst intressant att veta varför Rolex inte AR behandlar sina safirklockor, speciellt på undersidan.
Kanske ålderbeständighet med att göra, eller vad säger du @yonsson ?![]()
Kör!Sälja BLNR för att byta upp till en 116600? Galen idé?![]()
Tycker jag är ett bra förslag (om du nu inte måste ha GMT-funktionen av någon anledning).Sälja BLNR för att byta upp till en 116600? Galen idé?![]()
Snyggt!! Funderar själv på exakt det bandet till min D-blue. Någon chans att du har lust att ta lite fler bilder, gärna utomhus?Sommarband ordnat och riktigt nice!
![]()
![]()
![]()
RubberB är grymt snygga och bra till DSSD!Sommarband ordnat och riktigt nice!![]()