• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Brukar bero på hur mycket de har att göra. Oftast har de jag bytt på fått stanna över natten eller lite till. Men även blivit gjort över dagen.
Ok tack. Men de e alltså inte omöjligt att få det gjort om rätt folk finns på plats det datum du tänkt kika in?

Jag ska in till Huvudstaden om nån månad nämligen, en eller kanske ett par nätter. Tänkte få det gjort då.

Tack .

Det vet man ju aldrig med dagens listor.. :p

Men jag hade tänkt mig en ny datejust tavla när jag ändå ska till byn.

Men kag fick höra nu när jag ringde och pratade med en säljare, han sa att de bla inte säljer vissa populärare tavlor, (tex blå)..
Sen det vanliga med att 40% om man vill behålla sin gamla tavla, tydligen för att de vill hindra beghandel av rolex originaldelar..

Men man får alltså inte köpa vilken originaltavla som helst till sin 116***.

Jäkligt märkligt tycker jag.. :(

Iofs stör det förhoppningsvis inte mig då jag vill ha en silverfärgad stickdial, som måste vara den absolut vanligaste tavlan till refen.
...kan man ju hoppas iaf.
Har slängt iväg ett mail.

Fick idag äran att prova Sea-Dweller Mjällby AIF edition hos Krons.
A1D76D86-A4C2-40BE-B6EB-C9071E1462A9.jpeg
Vackert så det förslår!

Han har ju inte justerat storleken på nån av länkarna, sannolikt för att han inte använder klockorna alls..

EDIT: det är väl en återförsäljare förresten, lyssnade inte eller tittade så noga. :)
Nej men det är ju lite konstigt att säga att den sitter perfekt när den sitter som den gör. Han kan ju omöjligt känna om den sitter bra eller ej.

Tillbaka
Topp