S
Staafen
Guest
De kan väl inte gå i närheten av 200k? Så ovanliga är de väl inte efter typ 10 år (eller vad det nu är) av tillverkning?Hype...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De kan väl inte gå i närheten av 200k? Så ovanliga är de väl inte efter typ 10 år (eller vad det nu är) av tillverkning?Hype...
Nej, särskilt inte en dag efter avslutad tillverkning. Kom igen om några år möjligtvis.De kan väl inte gå i närheten av 200k? Så ovanliga är de väl inte efter typ 10 år (eller vad det nu är) av tillverkning?
Ska erbjuda honom att jag köper den för list, så han inte förlorar några pengar på den. Den är ju trots allt gammal nuOtroligt om han får den såld...
Kan du inte skriva det och posta svaret här.Ska erbjuda honom att jag köper den för list, så han inte förlorar några pengar på den. Den är ju trots allt gammal nu
Haha, återkom gärna med svar. Är riktigt nyfiken på att höra hur han motiverar prislappenSka erbjuda honom att jag köper den för list, så han inte förlorar några pengar på den. Den är ju trots allt gammal nu
Nej man tycker inte det. C24... Bara trycka köp. Vilket skämt.De kan väl inte gå i närheten av 200k? Så ovanliga är de väl inte efter typ 10 år (eller vad det nu är) av tillverkning?
Haha, återkom gärna med svar. Är riktigt nyfiken på att höra hur han motiverar prislappen
Kan du inte skriva det och posta svaret här.
Är det någon som vet ca hur många Hulk som tillverkats, kanske inte finns någon statistik på det? De lär väl som sagt inte vara jätteovanliga efter dessa år. Jag vet flera som har en.Nej man tycker inte det. C24... Bara trycka köp. Vilket skämt.
Nej det var inte lätt att hitta, hittade på alla utom rosa på Instagram. Hittade bara denna i dålig kvalitet men en kort filmsnutt här där den syns lite snabbt. Men dyker väl strax upp vettiga bilder.Har inte sett live-bild på den rosa än. Får bli en liten chansning, den ser dock ganska mild ut på Rolex hemsida så kommer nog bli bra
Nej det var inte lätt att hitta, hittade på alla utom rosa på Instagram. Hittade bara denna i dålig kvalitet men en kort filmsnutt här där den syns lite snabbt. Men dyker väl strax upp vettiga bilder.
https://www.instagram.com/p/CEogwqFFy5b/?igshid=195vqs73jwvyu
Vi får se om han svarar!
Tar han mitt erbjudande om list köper jag direkt, man kan tydligen flippa dem och tjäna minst en hundring!
Vilken tråkmåns. Utan att ha full koll på hur väntetiden för just en hulk ser ut, känns väl 5-10år lite väl krydd eller?Den gubben gick visst inte. Vilken suris.
Tack, snällt av dig att dela med dig! Uppskattar detNej det var inte lätt att hitta, hittade på alla utom rosa på Instagram. Hittade bara denna i dålig kvalitet men en kort filmsnutt här där den syns lite snabbt. Men dyker väl strax upp vettiga bilder.
https://www.instagram.com/p/CEogwqFFy5b/?igshid=195vqs73jwvyu
Kan du inte skriva igen och upplysa honom om att 5-10 år nog blir svårt då den utgått.Den gubben gick visst inte. Vilken suris.
Då tackar han för informationen och lägger på 50 % på priset!Kan du inte skriva igen och upplysa honom om att 5-10 år nog blir svårt då den utgått.
Synd att frakten inte ingick i priset...Nej man tycker inte det. C24... Bara trycka köp. Vilket skämt.
...blir ju ännu roligareDå tackar han för informationen och lägger på 50 % på priset!
Svara: "Du är listig du!" HöhöDen gubben gick visst inte. Vilken suris.
Fick lov att fråga om priset, han släpper den för 180 så skynda dig och slå till!Den gubben gick visst inte. Vilken suris.
#fyndFick lov att fråga om priset, han släpper den för 180 så skynda dig och slå till!
Hahahah, legend som frågade!Den gubben gick visst inte. Vilken suris.
Plus ”1000kr” frakt till Sverige, från Göteborg. 331’ allt som allt för en grön stålsub får väl anses som ett kap. Skynda att fynda osv.
Rolex Submariner Date 330 000 kr https://www.chrono24.se/rolex/submariner-date--id13121328.htm?SETLANG=sv_SE&SETCURR=SEK
Den där har legat ute bra länge nu vilket kanske inte är så konstigt...
Rolex Submariner Date 330 000 kr https://www.chrono24.se/rolex/submariner-date--id13121328.htm?SETLANG=sv_SE&SETCURR=SEK
Nej men nu är det andra tider, pre 1/9 och post 1/9.Den där har legat ute bra länge nu vilket kanske inte är så konstigt...
Om inte minnet sviker mig så hade de samma pris även innan 1/9.Nej men nu är det andra tider, pre 1/9 och post 1/9.
Tänkte mer på att ni är det andra tider, den kommer gå direkt!Om inte minnet sviker mig så hade de samma pris även innan 1/9.
NOS flat four kermit. De är ju inte billiga direkt. Eller jo..sett till vad hulkar kostar så är de billiga
Tänkte inte på att det var en flat, ja men då är det ju helt rimligt!NOS flat four kermit. De är ju inte billiga direkt. Eller jo..sett till vad hulkar kostar så är de billiga