Jag tycker ändå att det känns ganska rimligt, den produceras ju inte längre och den nya är fulare
Rolex Submariner Date 330 000 kr https://www.chrono24.se/rolex/submariner-date--id13121328.htm?SETLANG=sv_SE&SETCURR=SEK
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker ändå att det känns ganska rimligt, den produceras ju inte längre och den nya är fulare
Rolex Submariner Date 330 000 kr https://www.chrono24.se/rolex/submariner-date--id13121328.htm?SETLANG=sv_SE&SETCURR=SEK
Den gubben gick visst inte. Vilken suris.
Om det kommer finnas mycket fler säljare än köpare så kan den väl inte toppa 200-220'? Samtidigt som det inte är en jätteovanlig modell. För min del kvittar det för jag ska varken sälja eller köpa en Hulk men tycker att det är en intressant utveckling. Många kommer säkert försöka få 200+ men tveksamt att de får det. Men vem vet!Om jag hade fått gissa så tror jag att hulk kommer att toppa på runt 200-220k rätt snart för att sedan avta. Viktigt att komma ihåg att många som velat ha hulk har redan köpt innan första september eftersom att de visste att det är en stor chans att den blir discontinued. Samtidigt så har folk som vill ha sålt sina hulk väntat på denna dagen så att den blir discontinued så de kan få ett bättre pris.
I princip kommer det finnas mycket fler säljare än köpare på den prisnivån, hulken är svår att få tag på, men en klocka som har funnits i 10 år känns inte så sällsynt
Nån som är intresserad av en OP 114300 Rhodium? måste ha lite cash för en ny
Inte bara smalare, nygammal riktigt vacker form!Ser jag helt fel eller har luggarna blivit liiite smalare på nya OP 36? För mig gjorde det klockan otroligt mycket snyggare.
Håller med, den var bra innan. Nu är den mycket bra!Inte bara smalare, nygammal riktigt vacker form!
Bara hål i luggarna så är den hemma!
Tycker den gröna/cyan är galet bra!Håller med, den var bra innan. Nu är den mycket bra!
Måste medge att jag saknar tavlorna med 3-6-9-index men nu fick vi ju massa nya roliga färger att titta på så det gör inget!
Finns det Brajtling där också eller är det bara Rolex?Ni har för lite inlägg boys, även jag. Vid 10000 inlägg så har jag hört ett rykte att man kommer in på en hemlig köp&sälj här på KS där det bara säljs nya Rolex till listpriser. Så ni får anstränga er lite mer med fler inlägg för att se om ryktet stämmer.
Nej för tusan, du får snacka med nån dörrvakt eller gymkille med stentvättade jeans-träningsbrallor och fejkvikter för att fixa en bratte till bra pris!Finns det Brajtling där också eller är det bara Rolex?
Nej för tusan, du får snacka med nån dörrvakt eller gymkille med stentvättade jeans-träningsbrallor och fejkvikter för att fixa en bratte till bra pris!
HahaHan är svår den här killen
Nope!Ni har för lite inlägg boys, även jag. Vid 10000 inlägg så har jag hört ett rykte att man kommer in på en hemlig köp&sälj här på KS där det bara säljs nya Rolex till listpriser. Så ni får anstränga er lite mer med fler inlägg för att se om ryktet stämmer.
Garanterat riktigt, riktigt jävla många exemplar har blivit tillverkade. Producerats i ett gäng år. Exakta siffror går ju aldrig få fram, men det är ju långt ifrån en ovanlig klocka iaf. Gräsligt ful tavla.Är det någon som vet ca hur många Hulk som tillverkats, kanske inte finns någon statistik på det? De lär väl som sagt inte vara jätteovanliga efter dessa år. Jag vet flera som har en.
Vad man begär och vad man faktiskt får i slutändan är ju två helt olika saker.Hur fan är det möjligt!?
för bara några veckor sedan stod jag och klämde på en sådan op (dock vit)) på Bergströms i Malmö. De fanns i butik och såldes till list och nu ska de krängas för 80 tusen av gråhandlare.......
Hur fan är det möjligt!?
för bara några veckor sedan stod jag och klämde på en sådan op (dock vit)) på Bergströms i Malmö. De fanns i butik och såldes till list och nu ska de krängas för 80 tusen av gråhandlare.......
Finns det Brajtling där också eller är det bara Rolex?
Hahaha!Jag ansvarar faktiskt för en klubb som hjälper hugade spekulanter hitta begagnade Breitling till listpris. Jag har de flesta modeller på Ch.. förlåt i lager.
Du menar åka till München efter coronan är över då? Man vill väl komma hem därifrån levande ocksåÅ andra sidan är en trip till München aldrig fel
Inte bara smalare, nygammal riktigt vacker form!
Bara hål i luggarna så är den hemma!
Bättre än tidigare men skulle gärna sett att dom skippade den runda glasringen och återgick till den gamla platta när modellen ändå uppdaterades. Samma sak borde även gjorts på 126200 när den kom.Håller med, den var bra innan. Nu är den mycket bra!
Måste medge att jag saknar tavlorna med 3-6-9-index men nu fick vi ju massa nya roliga färger att titta på så det gör inget!
Brukar bero på hur mycket de har att göra. Oftast har de jag bytt på fått stanna över natten eller lite till. Men även blivit gjort över dagen.Byte av tavla på en Datejust.
Går det att få gjort över en dag/natt, om man typ föranmäler vilken dag man kommer in?
Eller är det nånting de måste skicka iväg klockan för att få ordnat?
Lyckades inte hitta YM-tråden.
Vet vi om man kan byta insert på en YM eller sitter det fast i bezeln?
De kan ju även blästra om de blästrade. Borde ge ett rätt bra resultat.Lyckades inte hitta YM-tråden.
Vet vi om man kan byta insert på en YM eller sitter det fast i bezeln?