korvmedtapet
Basic
Det ska jag! Här kommer en repost då!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackSnygg bild! Det bandet lyfter klockan, original Tag H eller ej?
Gillar både klockan och meshet. Vad är det för clasp?Tack
Det är inte original utan kommer från singularstraps. Riktigt prisvärt och bra kvalitet. Det hade lätt kunnat kosta det tredubbla. Jag ska beställa ytterligare ett i 20mm också till andra klockor.
Gillar både klockan och meshet. Vad är det för clasp?
Jag hade ett mesh med liknande spänne förut. Kom aldrig riktigt överens med det. Kanske skulle pröva igen.Claspen är enkel och borstad. Den avslöjar prisnivån men jag kan absolut leva med den då länken bara kostar 250kr och då den för övrigt är riktigt bra. Jag polerade min clasp med cape cod.
På tal om länk, Tag släpper äntligen en officiell länk till Monaco i år, release oktoberJag hade ett mesh med liknande spänne förut. Kom aldrig riktigt överens med det. Kanske skulle pröva igen.
Spännande! Just avsaknaden av länk har hållt mig från att eventuellt köpa en.På tal om länk, Tag släpper äntligen en officiell länk till Monaco i år, release oktober
Grymt vet du hur den ser utPå tal om länk, Tag släpper äntligen en officiell länk till Monaco i år, release oktober
Kom ju ut en blå innan jul här på KSSöker efter en blå monaco begangnad ,inte helt enkelt ska jag säga.
Jo den hade klart varit intressant avslutad tyvärr ,och tror nog jag satsar på en nyare caliber 11 ligger en par på crono24 strax över 40 tusen i Tyskland .Vi får se vad som händer med det här viruset också.Kom ju ut en blå innan jul här på KS
https://klocksnack.se/threads/tag-heuer-monaco-cw2113.124752/
Jo det såg jag. Men vad listar dem? 60k? Borde gå att få åtminstone 20% på tag överallt.Jo den hade klart varit intressant avslutad tyvärr ,och tror nog jag satsar på en nyare caliber 11 ligger en par på crono24 strax över 40 tusen i Tyskland .Vi får se vad som händer med det här viruset också.
Påminner om länken på Chopard alpine eagle men att de polerade länkbitarna i mitten har ett litet mellanrum så att yttre länkbitar bildar typ ett hGrymt vet du hur den ser ut
Pics or it didn’t happen!Påminner om länken på Chopard alpine eagle men att de polerade länkbitarna i mitten har ett litet mellanrum så att yttre länkbitar bildar typ ett h
Väldigt bra bild, vad har du använt för kamera.
Snygg klocka också så klart!
Storlek är ju en smaksak. Jag tycker det flyger. Ta en bild från sidan med armen hängande, brukar ge ett helt annat intryck.Kikar runt lite efter en sommarquartz och har landat på Formula 1. Känns dock lite trist med en trehandare när jag redan har en mekanisk dylik (Aquaracer) så skulle gärna sikta på en kronograf. Storleken (43mm) på F1 krono är precis på gränsen för mina handleder så jag tänkte höra vad ni tycker.
Funkar det eller är det för stort?
Storlek är ju en smaksak. Jag tycker det flyger. Ta en bild från sidan med armen hängande, brukar ge ett helt annat intryck.
Förstår.Hade tyvärr begränsade möjligheter hos AD, eftersom länken inte är sizad och var för stor så kunde jag bara ta bilder där jag inte behövde hålla i länken samtidigt. Utöver längden (höjden?) så är den inte så stor och bulkig som den kanske ser ut på bilderna skulle jag säga.
Jag tycker det ser bra ut. Av nyfikenhet, vad listar den du tänker köpa?Men för ytterligare jämförelse kommer här en side by side med min Aquaracer, som i de flesta vinklar sitter som en smäck. Även den också är något för stor på samma längd, om man ska vara krass, men det syns oftast inte.
Bra rabatt ändå. Kör bara. Man lever bara en gångBor ej j Sverige så måste konvertera valutan men cirka 15K listpris och mitt förhandlade pris ca 11K. Hade gärna plockat upp en begagnad men ser inte just denna ref (CAZ101K) ute särskilt ofta.