Hankiis
Basic
Snyggt och kreativitTack! Ja, det får vi banne mig hoppas!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt och kreativitTack! Ja, det får vi banne mig hoppas!!
Fått info om att det kommer en 39mm Carrera från Hodinkee snart. Någon som har mer detaljer? Kan vara vad man hintar om här?
Gör väl samma iakttagelser som du, för hög och taskigt andrahandsvärde. Personligen gillar jag versionerna med takometerskala runt bättre, men det är nog främst för att jag har lite svårt att förlika mig med den här typen av dressad kronograf. Inget jag skulle gått på själv med andra ord, men med det sagt är den jävligt läcker ändå..Har länge kikat på denna Carrera men inte slagit till. Någon som äger, input?
Lite hög och dåligt andrahandsvärde är det som hindrar mej.
Gör väl samma iakttagelser som du, för hög och taskigt andrahandsvärde. Personligen gillar jag versionerna med takometerskala runt bättre, men det är nog främst för att jag har lite svårt att förlika mig med den här typen av dressad kronograf. Inget jag skulle gått på själv med andra ord, men med det sagt är den jävligt läcker ändå..
Designen gillar jag skarpt. Sportig elegans
Vi får se om jag kommer till skott, finns en och annan Omega som lockar också
De är fantastiskt snygga, men kräver att man får tag på en till bra pris (om man inte vill gå med stor förlust om man skulle sälja). Mycket fin klocka är det alltEn till...
Det där är snyggaste Heuern som gjorts på länge.. snart hämtar jag min.Varenda gång jag tar på mig den så ångrar jag att det inte görs oftare...
edit. Så sällan att både tid och datum är fel
Den fick många timmar handledstid, tills dess att en Explorer kom in i lådan. Men jag håller med - den snyggaste på länge!Det där är snyggaste Heuern som gjorts på länge.. snart hämtar jag min.
Läder men funderar på att komplettera med länk. Är väl tyvärr så att det blir lite handlestid här också, lite för många klockor att varva medEdit.
Den fick många timmar handledstid, tills dess att en Explorer kom in i lådan. Men jag håller med - den snyggaste på länge!
Grattis! På länk eller läder?
Länken är väldigt bekväm Aningen ”bling-ig” för min smak. Lädret gör klockan till den ultimata jeans-klockan!Läder men funderar på att komplettera med länk. Är väl tyvärr så att det blir lite handlestid här också, lite för många klockor att varva med
Föredrar läder på mina klockor men länken till Autavian är klassisk så jag tror det kan vara bra att ha den i lådan som ombyteLänken är väldigt bekväm Aningen ”bling-ig” för min smak. Lädret gör klockan till den ultimata jeans-klockan!
Helt rätt tänkt!Föredrar läder på mina klockor men länken till Autavian är klassisk så jag tror det kan vara bra att ha den i lådan som ombyte
Dessa står lätt på min lista, tycker de är sjukt fina! Vilken storlek är det på denna? Testade en 39(tror jag) som kändes väldigt liten tyvärr. Men hade nog kunnat vänja migVarenda gång jag tar på mig den så ångrar jag att det inte görs oftare...
edit. Så sällan att både tid och datum är fel
42Dessa står lätt på min lista, tycker de är sjukt fina! Vilken storlek är det på denna? Testade en 39(tror jag) som kändes väldigt liten tyvärr. Men hade nog kunnat vänja mig
Tror inte de mindre finns kvar i sortimentet
Snygg!Här är min 300m chrono på svart orginalgummi.
Wow! Autavia - Hur snygg som helst!Om du syftar på aktuella modeller så tycker jag att det är svårt att inte nämna Autavia:
Om vi även pratar vintage så gillar jag Carrera.
Snygg!Har länge kikat på denna Carrera men inte slagit till. Någon som äger, input?
Lite hög och dåligt andrahandsvärde är det som hindrar mej.
Snygg!
Vad är ett bra marknadspris på den, har du koll?
Bra köp!!
TackBra köp!!
Den där saknar man. Riktigt bra köp, och grym på kamelen också!
Riktigt trevlig! Från vilket år?Bra köp!!
Riktigt trevlig, från vilket år?
Den är helt ny oanvänd. Vet inte när den är tillverkad men troligen en tidig serie med tanke på 2,5 minut markeringarna på kronograf tavlan.Riktigt trevlig! Från vilket år?
Riktigt trevlig, från vilket år?