• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella TAG Heuer tråden

Jox

Rolex
2-Faktor
Luftar frugans Tag Heuer 4000 en sväng
20210213_112607.jpg
 

Kråksaltarn

Panerai
2-Faktor
Fått info om att det kommer en 39mm Carrera från Hodinkee snart. Någon som har mer detaljer? Kan vara vad man hintar om här?

612082E7-3363-4E24-87DD-6A976EE5D581.jpeg

Intressant! Hodinkees versioner tenderar ju att bli lyckade, undantaget Travel Clock då.. :greedy:

8D912B21-16A6-42D6-A0E1-AEC586BCCFC9.jpeg
Har länge kikat på denna Carrera men inte slagit till. Någon som äger, input?
Lite hög och dåligt andrahandsvärde är det som hindrar mej.
Gör väl samma iakttagelser som du, för hög och taskigt andrahandsvärde. Personligen gillar jag versionerna med takometerskala runt bättre, men det är nog främst för att jag har lite svårt att förlika mig med den här typen av dressad kronograf. Inget jag skulle gått på själv med andra ord, men med det sagt är den jävligt läcker ändå.. 🙂
 

Hankiis

Omega
Gör väl samma iakttagelser som du, för hög och taskigt andrahandsvärde. Personligen gillar jag versionerna med takometerskala runt bättre, men det är nog främst för att jag har lite svårt att förlika mig med den här typen av dressad kronograf. Inget jag skulle gått på själv med andra ord, men med det sagt är den jävligt läcker ändå.. 🙂

Designen gillar jag skarpt. Sportig elegans 🔥
Vi får se om jag kommer till skott, finns en och annan Omega som lockar också
 

perhog

Audemars
2-Faktor
Edit.

Den fick många timmar handledstid, tills dess att en Explorer kom in i lådan. Men jag håller med - den snyggaste på länge!
Grattis! På länk eller läder? 👍🏻
Läder men funderar på att komplettera med länk. Är väl tyvärr så att det blir lite handlestid här också, lite för många klockor att varva med :)
 

Jox

Rolex
2-Faktor
Varenda gång jag tar på mig den så ångrar jag att det inte görs oftare...

image.jpg


edit. Så sällan att både tid och datum är fel 😂
Dessa står lätt på min lista, tycker de är sjukt fina! Vilken storlek är det på denna? Testade en 39(tror jag) som kändes väldigt liten tyvärr. Men hade nog kunnat vänja mig
 
Topp