• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella TAG Heuer tråden

Wow. Guld är inte min grej men den här va stilig.
Screenshot_20221119-193238.png

När jag annonserade ut min Tag fick jag massor med meddelanden på blocket om den var en 43mm (glömde skriva ut storleken i annonsen) och många som avstod när de förstod att det var en 41mm. Är 43 det som folk söker mest i er erfarenhet?

Tycker själv 41an sitter perfekt på armen
klocka.jpg

När jag annonserade ut min Tag fick jag massor med meddelanden på blocket om den var en 43mm (glömde skriva ut storleken i annonsen) och många som avstod när de förstod att det var en 41mm. Är 43 det som folk söker mest i er erfarenhet?

Tycker själv 41an sitter perfekt på armen
klocka.jpg
Njae, tvärtom skulle jag säga…

Håller med dig, inte lagt ut annonsen än men kollat med bekanta klock-intressenter. Tror när jag får upp den ska där inte va större problem, har du koll på pris på dessa? årsmod 2016, fullset, gott skick.
Kolla här:

Min WAN2111 inköpt 2012.

Min första automatiska klocka. Köptes på den tiden man var fattig student och mycket nudlar konsumerades för att motivera köpet.

Inte direkt i nyskick men den har varit med om allt från studentliv till kontorsliv med lite sjöliv och lagerliv däremellan.

Så vill bara tacka för 10 fantastiska år, även fast du inte har lika mycket tid på armen nu som då. Så är det alltid en lika härlig känsla att ha dig på.

00819652-1EE4-4DFC-8EAD-E8BE7D721803.jpeg
682FE9D1-3607-4182-979D-8C1885C42E0C.jpeg

Min WAN2111 inköpt 2012.

Min första automatiska klocka. Köptes på den tiden man var fattig student och mycket nudlar konsumerades för att motivera köpet.

Inte direkt i nyskick men den har varit med om allt från studentliv till kontorsliv med lite sjöliv och lagerliv däremellan.

Så vill bara tacka för 10 fantastiska år, även fast du inte har lika mycket tid på armen nu som då. Så är det alltid en lika härlig känsla att ha dig på.

00819652-1EE4-4DFC-8EAD-E8BE7D721803.jpeg
682FE9D1-3607-4182-979D-8C1885C42E0C.jpeg
Får du behålla 😊

Tillbaka
Topp