Provgick en sådan här igår. Sjukt stabil klocka, jag blir alltid imponerad av byggkvaliteten när jag bär TH.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu är Allemto avstängd från Tradera. Har han sålt för många fulur? Någon fick nog och gav en negativ recension nyligen.
Det trista nu är att det cirkulerar massvis med kvarts-Tag Heuer på Tradera som härstammar antingen från Allemto eller Detomed.
De verkade kanske vara lite snabba; går inte att hitta sidan längre. Stod det något om storlek på 3-register kronografen?Nytt påväg: CBS2213.FN6002
Ser mycket bra ut tycker jag. Inte lika perfekt som förra versionen, men bra. Skall bli kul att se den. Verkar inte vara limited vilket är positivt.
Ja, de måste varit snabba för länken funkade inte för mig heller. Tur man själv är snabbastDe verkade kanske vara lite snabba; går inte att hitta sidan längre. Stod det något om storlek på 3-register kronografen?
(död länk https://www.fratellowatches.com/introducing-the-tag-heuer-carrera-skipper/#gref)
Ser ut att vara baserad på den stora varianten med datum och en subdial klockan 6.Ja, de måste varit snabba för länken funkade inte för mig heller. Tur man själv är snabbast
Den borde vara 39mm men kan vara 42mm också. Det sparade jag inte tyvärr.
Jag tycker att det ser ut som att datumet inkräktar på kl6 markeringen likt på 39mm modellen. På 42mm inkräktar det inte lika mycket.Ser ut att vara baserad på den stora varianten med datum och en subdial klockan 6.
Du verkar ha bättre koll! Litar på dig!Jag tycker att det ser ut som att datumet inkräktar på kl6 markeringen likt på 39mm modellen. På 42mm inkräktar det inte lika mycket.
39mm har swiss ovanför datumet.....det finns inte på 42mm.
Jag jämförde lite härDu verkar ha bättre koll! Litar på dig!
Nu har den iallafall kommit upp ”på riktigt”, var 39mm case precis som du sa!Jag jämförde lite här
TAG Heuer® CARRERA Collection | TAG Heuer
Learn about the iconic TAG Heuer Carrera Collection. Inspired by motorsports, discover each feature packed in Jack Heuer's creation from refined design to advanced technologies.www.tagheuer.com
Nu har jag googlat runt.Jag är långt ifrån expert. 39-41mm passar nästan alla. När de sticker iväg mot 43mm så är de ganska stora och höga, vilken inte är positivt secondhand. Om prisvärda skall inkludera att hålla priset över tid så hade jag köp tex denna blå som jag har:
Eller en 39mm med H02 urverk om du kan få tag på en till rimligt pris runt 40 000 - 60 000. Finns med lite olika tavlor:
TAG Heuer Carrera CBK221B.FC6479 | Ref. CBK221B.FC6479 Watches on Chrono24
Find low prices for 8 TAG Heuer ref. CBK221B.FC6479 watches on Chrono24. Compare deals and buy a ref. CBK221B.FC6479 watch.www.chrono24.com
En cv2010 brukar man få för rund 15 000 - 20 000 här på KS om jag inte har helt fel?
TAG Heuer CV2010.FC6233 : Carrera Calibre 16 41 Stainless Steel / Black / Calf » WatchBase
Full details and images of the TAG Heuer Carrera Calibre 16 41 Stainless Steel / Black / Calf (CV2010.FC6233)watchbase.com
Avslutad - Tag Heuer BLACK FRIDAY
Tag Heuer Carrera Calibre 16 Ref CV2010 såld ny av Svensk AD 2010. Fullset med boxar, manualer och cert Härlig racingklocka med svart tavla och svart hålat läderband med viklås. Mycket fint skick där alla funktioner fungerar 100% Chronograf med datum caliber 16. Mäter 42mm med 19mm bandbredd...klocksnack.se
Jag var där igår. Väldigt trevligt bemötande och personalen lät mig glatt prova allt jag pekade på.Hur är Tag Heuer boutiquen? Antar att priser och utbud är detsamma som hos deras AD:s?
Instämmer med föregående, samt lägger till att de i princip har alla modeller inne. Det är mer eller mindre ingen AD som kan ha. Och så kommer de få in alla limited också. Nedsidan är att det inte är några rabatter att prata om.Hur är Tag Heuer boutiquen? Antar att priser och utbud är detsamma som hos deras AD:s?
Jag är nyfiken på hur Skipper ser ut, du tog ingen bild?Är i LDN och svängde förbi Tag Heuer. Den här är så jäkla bra. Provade nya Skipper också men den här är så klassisk och fin.
Tyvärr inte. Det blev ett rätt kort besök men den är fin. Perfekt sommarklocka.Jag är nyfiken på hur Skipper ser ut, du tog ingen bild?
Både den där och den blåa glassboxen är riktigt bra!Är i LDN och svängde förbi Tag Heuer. Den här är så jäkla bra. Provade nya Skipper också men den här är så klassisk och fin.
Tycker den är bra, utan datum och carrera texten så hade blivit bättre. Men kul att de gjort en carrera trevlig!Nytt påväg: CBS2213.FN6002
Ser mycket bra ut tycker jag. Inte lika perfekt som förra versionen, men bra. Skall bli kul att se den. Verkar inte vara limited vilket är positivt.
Tyvärr inte. Det blev ett rätt kort besök men den är fin. Perfekt sommarklocka.
Håller med, trevlig butik, riktigt bra personal och stort utbud. Inte några rabatter att prata om, vad innebär det? Tänkte köpa en Carrera till hösten…Instämmer med föregående, samt lägger till att de i princip har alla modeller inne. Det är mer eller mindre ingen AD som kan ha. Och så kommer de få in alla limited också. Nedsidan är att det inte är några rabatter att prata om.