Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beror på många faktorer. Den har stigit den senaste tiden, men inte så mycket som många säljare tycks tro. Sen beror det förstås på om det är Heuer eller Tag Heuer. Personligen skulle jag satsa på den stora oversize-modellen med automatiskt urverk. Den är av en helt annan dignitet än den mindre quartz-modellen och kommer att hålla värdet bäst.Du som ändå sitter på alla 3, vad ligger kursen för en 1000 professional idag?
Alright, låter väl vettigt. Rätt skön klocka att ha som beater, verkar vara lite av en raritet dock.. Sitter det ett eta 2824 i dom?Beror på många faktorer. Den har stigit den senaste tiden, men inte så mycket som många säljare tycks tro. Sen beror det förstås på om det är Heuer eller Tag Heuer. Personligen skulle jag satsa på den stora oversize-modellen med automatiskt urverk. Den är av en helt annan dignitet än den mindre quartz-modellen och kommer att hålla värdet bäst.
2,5k-10k beroende på modell,skick m.m.Du som ändå sitter på alla 3, vad ligger kursen för en 1000 professional idag?
Riktigt nice! upp med fler bilder!TAG Heuer Silverstone reissue.
Har vi några fler på forumet eller.......?
Kommer!Riktigt nice! upp med fler bilder!
är riktigt sugen själv på den modellen,Var inne och provade en TAG Heuer för några veckor sedan och blev riktigt imponerad av senaste iterationen Aquaracers. Go känsla och en design som känns sportig och kul. Jag har dock fått lite dåliga vibbar kring andrahandsvärdet samt märkesmage vilket egentligen är det enda som håller mig borta från köp. Blir inte bättre av att kika ArchieLuxary-videos heller. Nån invigd som kan tipsa hur man kommer över såna grejer? Tror ni andrahandsvärdet för dagens modeller blir bättre nu med JCB vid rodret och en förnyad design och prissättning?
Den är snygg i svart med för den delen.
Se där, får man be om lite fler bilder?Kanske passar att posta nya inköpet här också
Se där, får man be om lite fler bilder?
Jävlar i min låda! Grattis! Riktigt grym den där!Kanske passar att posta nya inköpet här också
Jävlar i min låda! Grattis! Riktigt grym den där!
Provade en på en gtg för ett tag sen men tror inte det var den skarpa versionen.
Samt att logga sitter i glaset.Tack!
Nä precis men ser det på datumfönster bl.a. Är ju totalt oläsbart på förserien
Bumpar med lite annat Tag jag provade i höstas. Tror faktiskt de kommer bli mer populära framöver även i Sverige nu när de ska renodla sitt sortiment .
Och en billig en
Jävlar i gatan!Jävlar i min låda! Grattis! Riktigt grym den där!
Provade en på en gtg för ett tag sen men tror inte det var den skarpa versionen.
fake!Hej! Har en fråga ang en klocka som jag tycker ser fake ut, det ska enligt auktionsbolaget vara en tag heuer link calibre S wj1110 tn7656
När jag googlar runt är dem enda bilderna jag hittar som liknar denna från hemsidor som säljer fakeklockor.
Någon som är mer insatt som kan mer om tag heuer här kanske kan hjälpa mig.