Makkanxd
Guld
Ja det blåa bandet var grymt snyggt och bekvämt men känns inte rätt att köpa nytt med gummi för i stort sett samma pengSynd bara att den var mkt bättre på andra bandet.
Men helt klart smartare att köpa så hon blir nöjd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det blåa bandet var grymt snyggt och bekvämt men känns inte rätt att köpa nytt med gummi för i stort sett samma pengSynd bara att den var mkt bättre på andra bandet.
Men helt klart smartare att köpa så hon blir nöjd.
PORRJag blev tidigare idag så himla inspirerad av @ollkli's bild på sin nya Tudor att jag fick för mig att testa lite samma sak med min Heuer Autavia. Det luktar ny profilbild, eller är det bara jag?
Alltså denna böjelser vi har för klockor är på gränsen till ohälsosam!
Härliga sommarklockor, bitiga och fina, bra val!Jamen nu får man vara med här och leka!
Sommaren här kommer jag!
Jamen visst! sitter som en smäck och somriga färger på det! Härliga tider! Nu börjar jakten på ett lämpligt orange band som komplement för att kunna go ful sommar overload!Härliga sommarklockor, bitiga och fina, bra val!
Väntar på att få hem ett svart gummi från Zuludiver till min svarta Aquaracer, inte lika somrigt men blir gött med ett gummi.Jamen visst! sitter som en smäck och somriga färger på det! Härliga tider! Nu börjar jakten på ett lämpligt orange band som komplement för att kunna go ful sommar overload!
Mycket bra val! glöm inte posta bilder när du får på den på ett orange band, låter onekligen sjukt läckertJamen nu får man vara med här och leka!
Sommaren här kommer jag!
Något lägre skulle jag säga, de populära modellerna håller värdet någorlunda (typ Aquaracer). Men inte lika bra som de populära omega modellerna (typ Speedmaster).Hur ser andrahandsvärdet ut på en TH i förhållande till exempel Omega, Tudor etc?
Köp med bra rabatt så ska det inte vara några problem. Själv köpte jag min fd. ny från AD med "bara" 15% rabatt så det blev ett dyrt köp. Dock fortfarande "mycket klocka för pengarna". I totala kronor är ju inte tappet så stort. Vill du ha den - köp den!Hur ser andrahandsvärdet ut på en TH i förhållande till exempel Omega, Tudor etc?
Passar dej Perfekt!Jamen nu får man vara med här och leka!
Sommaren här kommer jag!
Sitter över förväntan!Passar dej Perfekt!
Vi väntar spänt på resultatet, tack för att du är vår försökskanin i detta fallet!Då väntar vi på detta bandet,
Kan bli bra, kan bli anus! vem vet! men sommar andas det!
Haha ja någon måste ju prova! Återkommer med resultatet oavsett om det blir bra eller ej!Vi väntar spänt på resultatet, tack för att du är vår försökskanin i detta fallet!
Jag har tidigare laddat upp en bild på min Autavia på ett halvtpassande NATO-band som jag nog var nära att bli hängd för. Så det ska nog inte bli några problem med ett gummiband på sommardykare, speciellt inte när det är i passande färger!Haha ja någon måste ju prova! Återkommer med resultatet oavsett om det blir bra eller ej!
Hängd är väl att ta i mohahahaJag har tidigare laddat upp en bild på min Autavia på ett halvtpassande NATO-band som jag nog var nära att bli hängd för. Så det ska nog inte bli några problem med ett gummiband på sommardykare, speciellt inte när det är i passande färger!
Sweet! Vit tavla och mesharmband känns också väldigt sommar i min bok. Finns det mesh till aquaracer?Nu blev det vitt så det räcker, lite "örebro" vibbar men vi testar i väntan på orange motsvarighet!
Snyggt! Vad är det för band och spänne du har? Orginal?
Blev faktiskt nöjdare än förväntat, sen att min IPhone tar bilder som en brödrost är en annan femma...
Ingen aning! Men gäller väl bara att hitta ett som är 21mm!Sweet! Vit tavla och mesharmband känns också väldigt sommar i min bok. Finns det mesh till aquaracer?