• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella TAG Heuer tråden

Bra djup i tavlan!
20180628_200217.jpg
 

116334/5

Cartier
Friends Of KS
Nu ser jag inte om det är blåa eller svarta du har men jag testade ett blått canvas till min blåa. Blev ganska bra, värdelös bild dock.
9AC68CCE-B6C3-4586-A68E-21D8D9924065.jpeg
E2E15A80-1385-461A-911E-C3B8DCEAE37B.jpeg
Min är svart så isf passar nog ett svart bra, funderar också på ett olivgrönt nato. Strapsen är ju ändå så billiga så är ju bara att köpa sig och testa egentligen, vilken mm körde du på den, 20 va?
 
Senast ändrad:

116334/5

Cartier
Friends Of KS
Måste ju ändå vara lämpligt att i denna tråd fråga varför i h*lvete inte någon tag heuer logo finns bland emojis..:eek::D:D:D
 
Senast ändrad:

116334/5

Cartier
Friends Of KS
Om man ska dyka kan det ju va användbart ;)
Har faktiskt använt förlängningen ibland för att få bättre passform. Inte optimalt kanske men
Jo precis men inte särskilt ofta man dyker, inte i mitt fall iaf;) Men om man upplever att handleden svullnar eller blir större för diverse anledning kan den ju vara användbar, men kanske inte händer så ofta att handleden svullnar så pass mycket att hela extralänken behövs om man inte blir biten av en orm eller dyl. Och går man upp i vikt eller liknande kanske man hinner inse att det är dags att justera länkarna:D
 
R

Raderad medlem 15346

Guest
Jo precis men inte särskilt ofta man dyker, inte i mitt fall iaf;) Men om man upplever att handleden svullnar eller blir större för diverse anledning kan den ju vara användbar, men kanske inte händer så ofta att handleden svullnar så pass mycket att hela extralänken behövs om man inte blir biten av en orm eller dyl. Och går man upp i vikt eller liknande kanske man hinner inse att det är dags att justera länkarna:D
Kallas det inte "Diver and/or fat guy extension" ? :D
 

Makkanxd

Rolex
Jo precis men inte särskilt ofta man dyker, inte i mitt fall iaf;) Men om man upplever att handleden svullnar eller blir större för diverse anledning kan den ju vara användbar, men kanske inte händer så ofta att handleden svullnar så pass mycket att hela extralänken behövs om man inte blir biten av en orm eller dyl. Och går man upp i vikt eller liknande kanske man hinner inse att det är dags att justera länkarna:D
Lite så. Önskar att Tag skulle fixa en microjustering.. tänk så bra!
 

Makkanxd

Rolex
Jäkligt cool, vad är det för Ref? Ska försöka introducera dykare till tjejen ;)
WAY131I
Min tjej har bara kört dykare sedan hon dumpade sin applewatch. Conquest >smpc> och nu denna. Helt ärligt så är nog denna den bästa. Vi klev in i en butik i Helsingfors när vi hade vägarna förbi så testade hon denna och blev helt frälst typ. Inte så smart move från min sida kanske :D
 
Topp