Desmond_Malone
Silver
Bra djup i tavlan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Zuludiver 400 22mm känns riktigt bra!Snyggt! Vad är det för band och spänne du har? Orginal?
Ja det ser ju riktigt nice ut också!Zuludiver 400 22mm känns riktigt bra!
Nu ser jag inte om det är blåa eller svarta du har men jag testade ett blått canvas till min blåa. Blev ganska bra, värdelös bild dock.Här är mitt strå till stacken️
Ska kanske även passa på att fråga efter tips på strap till den
Min är svart så isf passar nog ett svart bra, funderar också på ett olivgrönt nato. Strapsen är ju ändå så billiga så är ju bara att köpa sig och testa egentligen, vilken mm körde du på den, 20 va?Nu ser jag inte om det är blåa eller svarta du har men jag testade ett blått canvas till min blåa. Blev ganska bra, värdelös bild dock.
Ja absolut! Jag köpte också mest på kul för att testa. Yes 20Varför finns
Min är svart så isf passar nog ett svart bra, funderar också på ett olivgrönt nato. Strapsen är ju ändå så billiga så är ju bara att köpa sig och testa egentligen, vilken mm körde du på den, 20 va?
Skandal!Måste ju ändå vara lämpligt att i denna tråd fråga varför i h*lvete inte någon tag heuer logo finns bland emojis..
Vore nu najs med Vitt band med Orange sömmar.. eller tvärt om!Nu blev det vitt så det räcker, lite "örebro" vibbar men vi testar i väntan på orange motsvarighet!
Den där lär bli Riktigt bra!Har även ett sådant här på ingång:
Samma där, kan bli bra, kan bli anus!
Vad är det för band och vart köpte du den?
Är ett bonetto som är köpt från Royal straps, tror dock inte dom har kvar dom bandenVad är det för band och vart köpte du den?
Fick en snilleblixt nu såhär klockan 01.30 att jag bara måste beställa svart gummi till min så fort som möjligt Och din blev ju suveränt bra så jag härmar gärna
Okej tack, blir väl att beställa från ebay och vänta ett tagÄr ett bonetto som är köpt från Royal straps, tror dock inte dom har kvar dom banden
Om man ska dyka kan det ju va användbartÄr det någon med Aqua som fått användning för denna funktion?
Jo precis men inte särskilt ofta man dyker, inte i mitt fall iaf Men om man upplever att handleden svullnar eller blir större för diverse anledning kan den ju vara användbar, men kanske inte händer så ofta att handleden svullnar så pass mycket att hela extralänken behövs om man inte blir biten av en orm eller dyl. Och går man upp i vikt eller liknande kanske man hinner inse att det är dags att justera länkarnaOm man ska dyka kan det ju va användbart
Har faktiskt använt förlängningen ibland för att få bättre passform. Inte optimalt kanske men
Kallas det inte "Diver and/or fat guy extension" ?Jo precis men inte särskilt ofta man dyker, inte i mitt fall iaf Men om man upplever att handleden svullnar eller blir större för diverse anledning kan den ju vara användbar, men kanske inte händer så ofta att handleden svullnar så pass mycket att hela extralänken behövs om man inte blir biten av en orm eller dyl. Och går man upp i vikt eller liknande kanske man hinner inse att det är dags att justera länkarna
Lite så. Önskar att Tag skulle fixa en microjustering.. tänk så bra!Jo precis men inte särskilt ofta man dyker, inte i mitt fall iaf Men om man upplever att handleden svullnar eller blir större för diverse anledning kan den ju vara användbar, men kanske inte händer så ofta att handleden svullnar så pass mycket att hela extralänken behövs om man inte blir biten av en orm eller dyl. Och går man upp i vikt eller liknande kanske man hinner inse att det är dags att justera länkarna
Ahh ni skaffade den, såg inlägg tidigare om att du var påväg att köpa, blev de från c24 eller? Den matchar ju bra med omegan, men den skulle kanske matcha ännu bättre med en annan klocka om du förstår vad jag menarTjejens nya. Tavlan är riktigt bra!
Blev svenskt, #premium.Ahh ni skaffade den, såg inlägg tidigare om att du var påväg att köpa, blev de från c24 eller? Den matchar ju bra med omegan, men den skulle kanske matcha ännu bättre med en annan klocka om du förstår vad jag menar
Jäkligt cool, vad är det för Ref? Ska försöka introducera dykare till tjejenTjejens nya. Tavlan är riktigt bra!
WAY131IJäkligt cool, vad är det för Ref? Ska försöka introducera dykare till tjejen
Jag måste ha en AR, så jävla bra alltsåNu börjar testandet!