nillzor
Basic
Kör på, snygg kombo!Vad tror ni om att köpa detta band
Till denna klocka.
Men köpa till ett nn lås? Bandet går ju att hitta hyfsat billigt men band + lås för 4K tycker jag inte känns värt alltså. Eller är man dumsnål?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör på, snygg kombo!Vad tror ni om att köpa detta band
Till denna klocka.
Men köpa till ett nn lås? Bandet går ju att hitta hyfsat billigt men band + lås för 4K tycker jag inte känns värt alltså. Eller är man dumsnål?
Inte så säker på den kombon. Sömmen på bandet är väääldigt ljusblå och jag tror det kan bli en konstig matchning.Vad tror ni om att köpa detta band
Till denna klocka.
Nae ingenaning! Tänkte gå förbi ad och kika på det.Inte så säker på den kombon. Sömmen på bandet är väääldigt ljusblå och jag tror det kan bli en konstig matchning.
Har du sett bandet irl någon gång så du vet vad som väntar?
Håller med!Jag älskar den här klockan mer och mer för varje dag som går! Någon vecka med gummibandet nu också, jag älskar det!
Sjukt bra! Lust att länka till bandet?Lite färmatchning från Hirsch..
Tack,va lite sådär först om jag skulle köra på detta,men här är länken till modellenSjukt bra! Lust att länka till bandet?
Min länk åkte på i helgen igen
Maila Skövde Urteknik och frågaÄr på jakt efter en halvlänk till min Aquaracer (WAY2112). Frågade min närmaste AD men de hade aldrig ens hört talas om vad det var, så jag tänkte höra här om någon kanske har en de vill bli av med?
Har hittat några 1/2 länkar på eBay men de är för CAY-serien och jag vet inte om det är exakt samma. Om någon med säkerhet vet så är jag förstås tacksam
Idag stannade min Aquaracer,vrider jag på kronan första läget så går det trögt,sen lättare men den tickar ej igång.
Har garanti som väl är..
Skulle kunna tro det nä va mest kidsen.Röjde du så mycket på Skara sommarland så den la av?
Segt, hur gammal är den?Idag stannade min Aquaracer,vrider jag på kronan första läget så går det trögt,sen lättare men den tickar ej igång.
Har garanti som väl är..
Lite mer än ett år.Segt, hur gammal är den?
Shit vad skumt. Håll oss uppdaterade i tråden vad som händer!Idag stannade min Aquaracer,vrider jag på kronan första läget så går det trögt,sen lättare men den tickar ej igång.
Har garanti som väl är..
Det gör jag,märkte detta efter en biltur idag. Kronan va väldigt trög i första läget,jag vågade heller inte ta i men det släppte efter lite juckande,men uret går ej igång.Shit vad skumt. Håll oss uppdaterade i tråden vad som händer!
Jag upplevde det på en av mina ganla tags också, att det kändes som man verkligen fick ta i när man skruvade upp den. Var inne hos ad i Köpenhamn och urmakaren där sa att han förstod vad jag menade men att det inte var något fel.Det gör jag,märkte detta efter en biltur idag. Kronan va väldigt trög i första läget,jag vågade heller inte ta i men det släppte efter lite juckande,men uret går ej igång.
Ok fast min startar ej.Jag upplevde det på en av mina ganla tags också, att det kändes som man verkligen fick ta i när man skruvade upp den. Var inne hos ad i Köpenhamn och urmakaren där sa att han förstod vad jag menade men att det inte var något fel.
Låter rätt likt de du beskriver
Har klockan utsatts för typ några hårda stötar eller något?Ok fast min startar ej.
Nej inga alls,vad jag vet!!Har klockan utsatts för typ några hårda stötar eller något?
Riktigt skumt. Aja, kanske finns måndags ex även på klockor. Blir det besök hos ad imrogon?Nej inga alls,vad jag vet!!
Den är köpt hos Jarl Sandin i Gbg men är på semester i Halmstad,tänkte kolla om Mårtenssons ur kan ta ärendet..Riktigt skumt. Aja, kanske finns måndags ex även på klockor. Blir det besök hos ad imrogon?
#nyfiken
Tror att du kan lämna in den till vilken AD som helst, ett garantiärende skickas mest troligt till Skövde urteknik.Den är köpt hos Jarl Sandin i Gbg men är på semester i Halmstad,tänkte kolla om Mårtenssons ur kan ta ärendet..
Eller så måste den till Jarl iom garanti?