Till och med The Rock kör för övrigt 40 mmModellen bärs hyfsat kompakt både 41 & 43. Jag väljer dock 41 alla dagar i veckan pga. Hur den bärs. Har 19cm handled
Hade en Aquaracer GMT en sväng men den kändes lite för stor/tung
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Till och med The Rock kör för övrigt 40 mmModellen bärs hyfsat kompakt både 41 & 43. Jag väljer dock 41 alla dagar i veckan pga. Hur den bärs. Har 19cm handled
Hade en Aquaracer GMT en sväng men den kändes lite för stor/tung
Till och med The Rock kör för övrigt 40 mm![]()
Mmm det skulle jag säga, bör vara denna:Är det en Aquaracer Professional 200 jag skymtar![]()
Var i en TH butik i Europa igår. De kommer släppa en rolig svart Monaco snart som jag fick klämma på men inte ta bild. Och en grön Carrera med datum kl9. Kul med lekfullhet och retro.
Typ en sådan här:
![]()
The Tag Heuer Carrera Dato Limited Edition for HODINKEE
The Tag Heuer Carrera Dato | Limited Edition for HODINKEElimited.hodinkee.com
![]()
Introducing: TAG Heuer Turns On The 'Brights' With The New, Lume-Dial Monaco 'Night Driver'
With a "Dark Lord"-esque case and fully lumed dial, there's a lot to like in a classic package.www.hodinkee.com
Här var den svarta Monacon:
Vad tycker ni?
![]()
Fast jag har mer problem med den gråbleka urtavlan.Svart boett är lite av en vattendelare alltså![]()
Har för mig armbanden är ref efter punkten dvs, FC6292 på den där blå'a. Så kolla en klocka med det bandet du vill ha och ta dem sista i ref'et. T ex svarta lädrets FC6503, Brun FC6484.Hej! Har en tag heuer carrera calibre 5 med länk i rostfritt stål. Är sugen på att köpa ett orginalband i läder (som medkommer till WAR201E.FC6292). Har dock lite svårt att hitta artikelnummer för läderbandet. Någon av er som har koll? Tack på förhand!
Tyvärr - får köpa en nyIngen som har en Carrera 39 mm på länk till försäljning? Ej kronograf. Har haft en köpesannons ute i några veckor men det är helt dött, inte en enda har hört av sig.
Snyggt! Vad är det för armband?Min första Aquaracer, WDB2111, sitter som en smäck med sina 41 mm.
![]()
Hittade fint gummi till bra pris på Watchwear med rabattkod KS2023Snyggt! Vad är det för armband?
Jag har för mig att du arbetar på TH-butiken, så jag hoppas du inte tar illa upp, men personligen tycker jag inte Carrera är värd nypriset mot vad man får. Det är en ganska ordinär trehandare, förvisso med bra design, men inget som sticker ut när man tittar på specifikationerna. Nej, för de pengarna finns det betydligt bättre alternativ.Tyvärr - får köpa en ny![]()
Svårt det där med vad som är prisvärt då det gäller klockor i dessa prisklasser."personligen tycker jag inte Carrera är värd nypriset mot vad man får."
Ja, du har rätt, det är det sannerligen. Det är därför jag kursiverade personligen. Andra tycker kanske att modellen är prisvärd till nypris, jag gör det inte. Baume & Mercier Clifton är en liknande modell. Till nypris skulle jag aldrig köpa den, men till gängse begagnatpris är det en stabil klocka.Svårt det där med vad som är prisvärt då det gäller klockor i dessa prisklasser.
Haha nej, jobbar på bank. Men har varit där och handlat, kikat och provat!Jag har för mig att du arbetar på TH-butiken, så jag hoppas du inte tar illa upp, men personligen tycker jag inte Carrera är värd nypriset mot vad man får. Det är en ganska ordinär trehandare, förvisso med bra design, men inget som sticker ut när man tittar på specifikationerna. Nej, för de pengarna finns det betydligt bättre alternativ.
Japp, och det är det viktigaste.Haha nej, jobbar på bank. Men har varit där och handlat, kikat och provat!
Jag tycker den var värd nypriset helt enkelt för att den är riktigt snygg, sitter skönt och har allt jag letade efter i en sådan klockmodell. Prisvärd, nja det är klart den visar samma tid och datum som en kvarts för 500 kr![]()