Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
NicePostar min uppackning av Rolex Explorer I 214270 här
Tänkte visa er min lilla serie jag skapat nyligen där tittarna får skicka in små klipp om sin klocka/sina klockor där de snabbt, kanske på en till 2 eller tre minuter beskriver vad de gillar och inte gillar. Sen klipper jag ihop ungefär 3-4 stycken sådana till ett avsnitt och så voilà! En fin 10 minuters video med några klockor i där man kan få lite tankar om dem från de som faktiskt äger och använder klockorna dagligen. Vill du skicka in ett eller flera klipp på dina klockor får du jättegärna klicka in på videon och kolla på instruktionerna i video-beskrivningen. Det är på Engelska.
Om vi får tillräckligt med bidrag kommer detta bli en riktigt trevlig liten serie man kan titta in kanske en gång i veckan. Jättekul att höra vad ägarna själva tycker och så blir det ju kul med en liten "compilation" av tre-fyra klockor per avsnitt. Bra sätt att hitta nya dinkor man kanske inte sett innan också. Det är iallafall målet
Känner ni någon som skulle vilja dela med sig av lite tankar om sin klocka skulle jag uppskatta om ni kunde dela konceptet med den personen
Tack! Ja inte ska jag tvinga någonTrevligt koncept, kommer definitivt att följa och sprida din kanal vet inte om jag vågar bidra med en review dock, engelska är inte min starkaste direkt
Här kommer min första youtube video som är en intervju med Felix och Kristofer från Sjöö Sandström.
Vi filmade strax efter nya royal capital släpptes men har inte hunnit klippa ihop och släppa det förens nu.
Kommer en del 2 inom kort och hoppas ni uppskattar videon och formatet =)
Tänkte visa er min lilla serie jag skapat nyligen där tittarna får skicka in små klipp om sin klocka/sina klockor där de snabbt, kanske på en till 2 eller tre minuter beskriver vad de gillar och inte gillar. Sen klipper jag ihop ungefär 3-4 stycken sådana till ett avsnitt och så voilà! En fin 10 minuters video med några klockor i där man kan få lite tankar om dem från de som faktiskt äger och använder klockorna dagligen. Vill du skicka in ett eller flera klipp på dina klockor får du jättegärna klicka in på videon och kolla på instruktionerna i video-beskrivningen. Det är på Engelska.
Om vi får tillräckligt med bidrag kommer detta bli en riktigt trevlig liten serie man kan titta in kanske en gång i veckan. Jättekul att höra vad ägarna själva tycker och så blir det ju kul med en liten "compilation" av tre-fyra klockor per avsnitt. Bra sätt att hitta nya dinkor man kanske inte sett innan också. Det är iallafall målet
Känner ni någon som skulle vilja dela med sig av lite tankar om sin klocka skulle jag uppskatta om ni kunde dela konceptet med den personen
Klart man kan bli nervös och svettas när man blir intervjuad framför kameran Han har rejäla guns för sin ålder!Bra svettlökar på den gubben
Såg detta förut. Grym video
Jag gillade verkligen det avsnittet. Visst var det en Tudor sub och det är bra reklam för det märket, men Hodinkee lyckades göra en video som handlade om en händelse som knöt samman två personer för resten av deras liv utan att det kändes som en reklamfilm för Tudor.
Såg just detta klippet på hodinkee som handlar om två Vietnam veteraner och en Tudor.
Stämningsfullt och värmande.