Någon vettig Sub. 14060 eller 2254.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hulken kan väl verkligen inte kallas en klassiker som inte går ur tiden..?Svårt.... Antingen en Submariner Hulk eller en speedy Moonwatch tror jag.. Tråkigt svar, men klassiker som inte går ur tiden!
Fina klockor båda två, hade valt hulken isåfall då den funkar bättre i vattenSvårt.... Antingen en Submariner Hulk eller en speedy Moonwatch tror jag.. Tråkigt svar, men klassiker som inte går ur tiden!
Riktigt häftigt val, bezeln på den är ju helgrymFunderat på detta i några dagar nu, tankarna föll alltid på:
Snygg, vackert urverk med glasbaksida, vattenresistent så det räcker och blir över, de flesta har ingen aning om vad VC är, datum (vilket känns skönt att ha när man ändå använder klockan varje dag), sjukt snygg på både gummit och läderbandet också.
Är det zombierna som ska tillverka batterier sedan då...?Jag hade nog hoppats på en zombie-apokalyps!
Sant! Hade jag råd hade jag köpt en Hulk...Fina klockor båda två, hade valt hulken isåfall då den funkar bättre i vatten
Nja kanske inte hulk.. men Submariner som modell!Hulken kan väl verkligen inte kallas en klassiker som inte går ur tiden..?
Svårt.... Antingen en Submariner Hulk eller en speedy Moonwatch tror jag.. Tråkigt svar, men klassiker som inte går ur tiden!
Hulken kan väl verkligen inte kallas en klassiker som inte går ur tiden..?
En grönn sub går jo aldri ur tiden og passer til alt, det burde jo alle forståFina klockor båda två, hade valt hulken isåfall då den funkar bättre i vatten
Batterierna i en JP2000 håller två år, har jag för mig. Stoppa ett 5-pack i fickan så klarar du dig ett decennium. Efter det är världen rensad på odöda, eller så är vi utrotade, och då är batterier inte vårt största problemÄr det zombierna som ska tillverka batterier sedan då...?
Skulle vilja påstå att en modell som har sitt ursprung från 1950-tal är en klocka som inte går ur tiden. Vem har sagt att den passar till allt?En grönn sub går jo aldri ur tiden og passer til alt, det burde jo alle forstå
Obs. I fall det var uklart så er jeg ikke seriøs.
Jeg holder med deg i at suben er en super vardags klokke og jeg hadde valgt en sub selv, men det er ganske stor skillnad på en klassisk sub og en Hulk.Skulle vilja påstå att en modell som har sitt ursprung från 1950-tal är en klocka som inte går ur tiden. Vem har sagt att den passar till allt?
Haha ja men tror du inte att den kommer bli en framtida klassiker då? Kanske inte. Men jag älskar den!Jeg holder med deg i at suben er en super vardags klokke og jeg hadde valgt en sub selv, men det er ganske stor skillnad på en klassisk sub og en Hulk.
Vil du ha en klokke som ikke skal gå ur tiden er vel en Hulk det sämsta du kan kjøpe. Du kanskje har missat det, men den er stor og grønn
Det kan den helt sikkert bli, det er jo en subHaha ja men tror du inte att den kommer bli en framtida klassiker då? Kanske inte. Men jag älskar den!
Ser mycket bra ut, vad heter den?Två stabila alternativ.
Denna skulle kanske kunna vara något för mig:
Vacheron Constantin Overseas Dual Time Prototype. Tyvärr bara en prototyp men den har fått mycket positiv feedback.Ser mycket bra ut, vad heter den?
Gillar verkligen designen på mk2an. Speciell men jävligt ball! kul o köra något annorlunda!Min Mark2a, den hänger med till finalen.