Oktogon
Silver
Har jag väl inte sagt? Tror för övrigt inte det heller.För Rob E är ensam om att kränga till gråhandlare osv....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har jag väl inte sagt? Tror för övrigt inte det heller.För Rob E är ensam om att kränga till gråhandlare osv....
Du skrev ”Däremot tror jag de flesta på KS, inkl mig själv, inte är speciellt förtjusta i att AD säljer till gråhandlare via ”bakdörren”.Har jag väl inte sagt? Tror för övrigt inte det heller.
...annat var det när de stod som sponsor av forumet.
- Var ska jag handla min Rolex i Stockholm?
- (Unisont) RobE.
- Men om jag inte bor i Stockholm då?
- (Nästan lika unisont) Det är lätt värt att spendera upp till nio timmar bil för att få äran att besöka RobE.
- Jag bor över gatan till Nymans, där jag också köpte min klocka, och skulle nu behöva förlänga länken.
- Nymans är skit. Gå till RobE.
Jag överdriver lite för effekt, och visst verkar det som att det kommit fram lite ny information sen dess, men visst är den dramatiska förändringen i ton ganska intressant?
För det var ju inte så att det bara var tidigare forumägare som promotade Rob Engström (det hade ju inte varit så konstigt, eftersom ett tydligt incitament förelåg), utan det var ju verkligen alla.
Intressant, som sagt.
Idag är all Omega inplockat från skyltningen och ersatt av Chopard.
Chopard är ju helt klart spännande & vackraIdag är all Omega inplockat från skyltningen och ersatt av Chopard.
Bra att det blev något roligare än tråk Omega.
Nu får vi hoppas att Rolex ersätts med något trevligt
Chopard är ju helt klart spännande & vackra
Speedy är aldrig fel.För en annan som inte bor i Stockholm. Vad händer? Är omega ute eller ej? Kvar på hemsidan. Jag går lite i planerna på en speedmaster 005 i julklapp och hade vart fint med decemberrabatten
Speedy är aldrig fel.
Bra val och decemberrabattan är/var ju najs. Kanske lättast att kontakta Rob och höra hur det ser ut.För en annan som inte bor i Stockholm. Vad händer? Är omega ute eller ej? Kvar på hemsidan. Jag går lite i planerna på en speedmaster 005 i julklapp och hade vart fint med decemberrabatten
För en annan som inte bor i Stockholm. Vad händer? Är omega ute eller ej? Kvar på hemsidan. Jag går lite i planerna på en speedmaster 005 i julklapp och hade vart fint med decemberrabatten
Är Rob e aktiva/svarar på frågor på forumet?
De verkar inte vara överdrivet aktiva men det kan hända att de besvarar frågor via PM. I och med hela den här härvan känns det som att de förmodligen vill ligga lågt ett tag...Är Rob e aktiva/svarar på frågor på forumet?
Tråkigt!Rob Engström upphör numera med försäljning av Cartier. Det har blivit ett par märken nu, vi får hoppas att annat kul kommer in.
Är det bara Cartier eller kommer andra Richemont-varumärken att följa med?Rob Engström upphör numera med försäljning av Cartier. Det har blivit ett par märken nu, vi får hoppas att annat kul kommer in.
Är det bara Cartier eller kommer andra Richemont-varumärken att följa med?
Bara Hublot de har från Richemont?
Vad var detta?De verkar inte vara överdrivet aktiva men det kan hända att de besvarar frågor via PM. I och med hela den här härvan känns det som att de förmodligen vill ligga lågt ett tag...
https://klocksnack.se/search/8593373/
Cartier öppnade en egen boutique i Stockholm nyligen, kanske därför Rob inte är återförsäljare längre?Rob Engström upphör numera med försäljning av Cartier. Det har blivit ett par märken nu, vi får hoppas att annat kul kommer in.
Hublot är LVMH.