Vad får du betala?Lär vara dyrt som
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad får du betala?Lär vara dyrt som
Vad får du betala?
Är det låset till Railmaster? Ascoolt ju.
Nope, Seamaster 300Är det låset till Railmaster? Ascoolt ju.
Ja, såklartNope, Seamaster 300
Kul att höra att det finns någon som tycker det. Du är den förste jag hört det ifrån.Det jag fastnade för där var nog främst de snygga länkarna
Kul att höra att det finns någon som tycker det. Du är den förste jag hört det ifrån.
Och folk säger att blixten inte slår ner på samma ställe!Tycker den är annorlunda och snygg !
Eller vill man ha en SMP ändå? Dessa ilandsbekymmer...
Ovala subdials...Är det ingen som köpt den nya Speedmaster 38mm? Det är väl nästan det enda intressanta som hänt med Speedy sen 60 talet?
100m wr, columnwheel, co-axial. Borde den inte vara populärare? Tycker den är ett kul alternativ till många chronos.
edit: såg att det var en tjockis, 14,7 mm.
iofs, men tycker det ser ganska okej ut.Ovala subdials...
Är det ingen som köpt den nya Speedmaster 38mm? Det är väl nästan det enda intressanta som hänt med Speedy sen 60 talet?
100m wr, columnwheel, co-axial. Borde den inte vara populärare? Tycker den är ett kul alternativ till många chronos.
edit: såg att det var en tjockis, 14,7 mm.
Ovala subdials...
The complete Speedmaster 38 mm collection embraces a diverse range of different materials and colours. With models for both men and women, you are sure to find a piece that matches your own personal style.Tycker själv att det är korkat och tror faktiskt att Omega gör en miss här, men enligt Omegarepresentanten på Bukowski-eventet igår så går man ut med 38mm som en renodlad dam-modell och det är därför som den har ovala subdials...
Då jag personligen tycker att de större modellerna är för stora för mig innebär det att jag inte har något att hämta i nuvarande kollektion...
Tjena! Är nyfiken på Omegas modeller och skillnader. Har läst lite om eventuella uppenbara skillnaderna (storlek etc), men saknar fortfarande riktig uppfattning mellan Seamaster Aqua Terra, den "gamla" som hade urverk 8500 och den nya 8900. Vad skiljer på 8500 och 8900:
220.10.38.20.01.001 (8900)
231.10.42.21.01.003 (8500)
Tack för hjälpen!
Er det normalt at det er en liten glippa på bezel på en helt ny seamaster? Det går å trykke ringen ca 1 mm ned mot klockan. Det klikker også litt om jeg dytter på den.
Helt OK men det är ingen Pro, eller Moonwatch 44,25.iofs, men tycker det ser ganska okej ut.
(stulen)