Måste säga att dom här bilderna väcker en hel del habegär, ser fantastiskt fin ut! Fina bilder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste säga att dom här bilderna väcker en hel del habegär, ser fantastiskt fin ut! Fina bilder.
Var inne med klockan och det var mer glapp en normalt så får en ny klockaJa det är normalt.
Tack, iPhone7plus levererarMåste säga att dom här bilderna väcker en hel del habegär, ser fantastiskt fin ut! Fina bilder.
Var inne med klockan och det var mer glapp en normalt så får en ny klocka![]()
Det är ju det som är bra.Helt OK men det är ingen Pro, eller Moonwatch 44,25.
Är det ingen som köpt den nya Speedmaster 38mm? Det är väl nästan det enda intressanta som hänt med Speedy sen 60 talet?
100m wr, columnwheel, co-axial. Borde den inte vara populärare? Tycker den är ett kul alternativ till många chronos.
edit: såg att det var en tjockis, 14,7 mm.
Vilken i ordningen?Priser runt 23-27 tkr för typ nya måste ju vara Omegas mest prisvärda?
![]()
Denna bilden är från i våras...äger ingen just nu...Vilken i ordningen?
Ah..trodde det va dax igenDenna bilden är från i våras...äger ingen just nu...![]()
Priser runt 23-27 tkr för typ nya måste ju vara Omegas mest prisvärda?
Vitguldaren är riktigt fin, fast den hade gärna fått vara 37-38mm istället för 40. Mängden "dött" utrymme på tavlan är lite mycket.Någon som spanat på nya Trésor?
Tycker den ser grym ut! Verkar dock endast finnas i ädelmetall: vit, gul och roséguld. Manuellt uppdragen 8511-kaliber.
![]()
![]()
![]()
skrev typ nyaFår man fråga var du hittar den för runt 23Kkr ny?![]()
samt priser från 140tkr...lär ju iof gå hitta dessa med ca 40-50% rabatt. Håller med ang storleken. Tycker nog även globemastern är ett roligare alternativVitguldaren är riktigt fin, fast den hade gärna fått vara 37-38mm istället för 40. Mängden "dött" utrymme på tavlan är lite mycket.
Jo, fast Trésor är tunnare med handvevat verk. Hade velat se fler modeller med samma verk.samt priser från 140tkr...lär ju iof gå hitta dessa med ca 40-50% rabatt. Håller med ang storleken. Tycker nog även globemastern är ett roligare alternativ
Jo jag vet men ändå liksomJo, fast Trésor är tunnare med handvevat verk. Hade velat se fler modeller med samma verk.
Gillar att den är så ren. Sen är det gulguld som tilltalar mig mest av bilderna, skulle dock aldrig kunna böra upp en sådan. Tycker vitguldaren faller lite platt.Jo jag vet men ändå liksom![]()
Du gör som du skriver, ta med den till AD. har du tur skickas den bara till El Stockholmo. Då kan du få tillbaks den på 2 veckor.Hur gör man om klockan inte håller tiden men är under garanti? Tar jag med mig garantibeviset ner till AD:n och säger fixa bara? Hur länge får jag räkna med att bli av med klockan?
Den tappar just nu styvt 8 sek per dygn, håller på att driva mig till vansinne. Det är en 2017 års SMPc
Jo jäkligt trevlig. Men varför inte en i stål? Hade kunnat bli en storsäljare.Någon som spanat på nya Trésor?
Tycker den ser grym ut! Verkar dock endast finnas i ädelmetall: vit, gul och roséguld. Manuellt uppdragen 8511-kaliber.
![]()
![]()
![]()
Kanske kommer senare om vi har tur..Jo jäkligt trevlig. Men varför inte en i stål? Hade kunnat bli en storsäljare.
Omega kanske vill hålla modellen mer exklusiv? Tänker som Rolex gör med DDn.Jo jäkligt trevlig. Men varför inte en i stål? Hade kunnat bli en storsäljare.
Tjena! Skulle behöva höra era tankar om denna klocka då jag inte har någon koll på Omega alls. Vad är ett rimligt pris, svårsåld?
Det jag vet är, Ny 2013 Cancun, servad -16, fullset med kvitto.
Omega Seamaster Aqua Terra Chronograph 231.23.44.50.06.001
http://www.chrono24.se/omega/seamaster-aqua-terra-chronograph-23123445006001--id6883197.htm precis som denna