Jäkligt bra! OWG är dock ensamt o läskig tankeBlev OWG tidigare i veckan, fast det finns ju sämre klockor än denna att vara ensam med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkligt bra! OWG är dock ensamt o läskig tankeBlev OWG tidigare i veckan, fast det finns ju sämre klockor än denna att vara ensam med
Lite skrämmande är det, plötsligt känns alla typer av klockor lockande. Från 5’ till +100’Jäkligt bra! OWG är dock ensamt o läskig tanke
Svårt att se hur verket ser ut m,m. Letar du en nätt liten dressklocka så tickar den väl av några boxar. Men IMO så finns det roligare klockor att köpa. Cosmic är svin tråkiga, enda som jag ens fått en halv känsla för är cosmic 2000 serien. Svårt att se skicket på tavlan då glaset är skitigt eller dylikt. Samt på en pläterad dinka, svårt att se hur pläteringen är med den vinkeln på fotot. Jag hade hoppat den alla dagar i veckan. Inte ens som ett projekt hade jag rört den.Någon som kan ge mig lite köpråd och insikt? Ser denna klocka kosher ut? (DVS orginaldelar osv)
Kompletterar varandra perfektMyser lite med veckans inköp
Du har väl inte sålt din SM300? Globemastern är riktigt fin!Myser lite med veckans inköp
No No...men 300 inkom inte i veckan så no worriesDu har väl inte sålt din SM300? Globemastern är riktigt fin!
Du flippar ju på rätt så bra så man vet ju aldrig Mycket trevlig trio, grattis till nyförvärven!No No...men 300 inkom inte i veckan så no worries
Japp globis är förbaskat bra.
Tackar!Du flippar ju på rätt så bra så man vet ju aldrig Mycket trevlig trio, grattis till nyförvärven!
Svårt att se hur verket ser ut m,m. Letar du en nätt liten dressklocka så tickar den väl av några boxar. Men IMO så finns det roligare klockor att köpa. Cosmic är svin tråkiga, enda som jag ens fått en halv känsla för är cosmic 2000 serien. Svårt att se skicket på tavlan då glaset är skitigt eller dylikt. Samt på en pläterad dinka, svårt att se hur pläteringen är med den vinkeln på fotot. Jag hade hoppat den alla dagar i veckan. Inte ens som ett projekt hade jag rört den.
Tavlan i all äro, det kan du få från valfri annan dinka.Oki då kanske det är bäst att jag håller mig borta haha. Det var ioförsig tavlan jag föll för
Grymt! Omega när det är som bäst = klockor när det är som bäst. Grattis till ST!Myser lite med veckans inköp
Vad rekommenderar du i 3000kr klassen?Tavlan i all äro, det kan du få från valfri annan dinka.
Dress eller vilket stuk?Vad rekommenderar du i 3000kr klassen?
Bilbyte på gångEn Porsche specialare. Tillverkas i 99 ex.
Kul att två constellation hamnade efter varandra
En bild till då
Trevlig duo!Retro feeling ikväll
Det är juh själva.....va snygg den ärEn bild till då
Retro feeling ikväll
Oj det finns mängder av olika alternativ. Omega orginal går köpa via AD. MJ leather @MickeJ gör egna band. Kika på hans insta tex. Utöver dettta...ja det finns hur mkt som helstVart hittar man snyggt läder till speedys? Omega org?
Hur upplever du storleken? Nån annan klocka som är direkt jämförbar storleksmässigt? Måste nog köpa en vad det liderEn bild till då
Sitter ungefär som en AT 38.5. Globemstern upplves något större möjligtvis. Fantastik klockaHur upplever du storleken? Nån annan klocka som är direkt jämförbar storleksmässigt? Måste nog köpa en vad det lider