Kör vintage omega idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Misstänker att det var den som jag hade i min ägo under några dagar. Verkligen fin modell, finish och storlek. Dock så kunde den inte riktigt konkurrera ut min Subc, som för övrigt är borta. Kan definitivt tänka mig den igen!Jag tog över ovan klocka från hejsam. Grymt bra klocka. Sportig och elegant på samma gång och kvaliteten känns fantastisk. Stort plus för snabbjusteringen i länken (typ glidelock). Bär varken stort eller litet ut ungefär som den 16570 som byttes bort dock tjockare. Har beställt gummi (läder med gummi på..) som kommer om någon vecka och blir nice att kunna variera den lite.
![]()
Haha, it’s been places!
Kul att det blev en 16570 för dig med, det var den som fick mig att byta bort POn![]()
Vilken glans!
Haha, it’s been places!
Kul att det blev en 16570 för dig med, det var den som fick mig att byta bort POn![]()
Det förtjänar den efter en tuff uppväxt i Stockholms innerstad med sommarläger uppe i Norrland. Lev väl!Ett tufft liv men den är i ett kärleksfullt hem nu ...![]()
Kul @oskarponken att du fick dig en PO 39:a tillslut! Den är riktigt grym och saknar den faktiskt. Själv fann jag det jag sökte.![]()
Eftersom detta är en omegatråd låter jag bilden vara lite under ”disquise” ;p
Hahaha äntligen får den lite andrum. Byter ägare som vissa byter kallingar.
Uppföljaren till den gamla storfilmen Tre män och en baby.Hahaha äntligen får den lite andrum. Byter ägare som vissa byter kallingar.
Jag kan sakna den ibland, men det finns så mycket annat också. Just panerai.![]()
It’s Friday I’m in love!
![]()
En norrlänning försåg mig med den!Herre min skapare! Vart hittade du den skönheten?
Tror jag behöver en!
En norrlänning försåg mig med den!![]()
Noterat!NorrlänningarOm du någon gång får tankar om du vet vad... Får du gärna hook another norrlänning up
![]()
Ser riktigt bra ut. Jag ska nog köpa en sån med inom en snar framtid tror ja.Var inne och prövade PO 39.5 hos Rob! Satan så bra den var! Fick ett enormt sug faktiskt. Tycker den har sett lite ”tjock” ut på många bilder men satt som en smäck!
![]()
Sjukt fin på gummi. Balanserat och skoj.Gummit till AT har kommit nu
![]()
Gummit är verkligen skitsnyggt!Gummit till AT har kommit nu
![]()