• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Safirglas eller Hesalit?

• Safirglas

Röster: 379 53.8%
  • Hesalit

Röster: 326 46.2%

• Totala väljare
    705
1C3359AA-AED8-4CC3-8FBB-45373BB0CA7E.jpeg
8B6D7DEF-8150-47A1-9591-FA716EE83E42.jpeg
0C819F58-D1BC-4BCD-A142-E57B3D1F8A38.jpeg
0CB3D917-EA42-4B62-9E35-CAF5FF77198C.jpeg
2CE5D5DE-9145-49E8-A134-EFB0687BFC73.png
FB8B6384-5E3E-4B5E-9FB0-EAA8DED80E19.png
AB7DE803-F02D-4978-A409-1EA8098FC9F7.jpeg

Rapport! Hur är tjockleken, hur upplever du tavlan och blev de någon microadjust på claspen? Jag tycker tavlan ser sämre ut än nuvarande hittills, gillar datumflytten dock!

Den listade 35.100 för typ ett halvår sen tror jag.
Sitter hemma med laptop och telefon och letar febrilt bilder på instagram och sidor. 42 mm, kan det bli en hit? Såg sjukt bra ut på handleden iaf. Tavlan lär poppa ut ännu mer, laser skurna vågmönster i tavlan, wow

Sitter hemma med laptop och telefon och letar febrilt bilder på instagram och sidor. 42 mm, kan det bli en hit? Såg sjukt bra ut på handleden iaf. Tavlan lär poppa ut ännu mer, laser skurna vågmönster i tavlan, wow

Jag trodde du hade den på handleden :p
Den verkar vara en halv mm tjockare(acceptabelt). visarna är snyggare, beezeln är liquidmetal. Visst är länken lite annorlunda?

Jag trodde du hade den på handleden :p
Den verkar vara en halv mm tjockare(acceptabelt). visarna är snyggare, beezeln är liquidmetal. Visst är länken lite annorlunda?
99CED638-63B6-4845-8AEB-E1359DA983C5.png

Länken är lite omfräst verkar det som. Klipper in bilder än bara text, mkt roligare så. He kronan verkar vara mer konisk än den tidigare. Gillar datumplaceringen

99CED638-63B6-4845-8AEB-E1359DA983C5.png

Länken är lite omfräst verkar det som. Klipper in bilder än bara text, mkt roligare så. He kronan verkar vara mer konisk än den tidigare. Gillar datumplaceringen
Jag ändrar det jag skrev tidigare...kollat lite mer noggrant o visst är länken mer platt nu...inte lika rund så att säga....mkt lyckat. Tycker nog detta är en lyckad uppgradering. Hade iof gärna sett stängd baksida. Såg nån video på den o det ser ut som den blivit lite högre?

Jag ändrar det jag skrev tidigare...kollat lite mer noggrant o visst är länken mer platt nu...inte lika rund så att säga....mkt lyckat. Tycker nog detta är en lyckad uppgradering. Hade iof gärna sett stängd baksida. Såg nån video på den o det ser ut som den blivit lite högre?
Uppdaterat verk = då är nästan glasbaksida ett måste. Tavlan lär ju verkligen stå ut gentemot gen 1 smp-c. Samt justerbar i låset, var ju en riktigt bra uppdatering på länken.

Skulle gärna se nya cal. 1869 i en vanlig 42 mm-boett. Omega har (än så länge) tagit det lite lugnare i år vilket jag gillar. Bästa släppet är det "nya" 1869 samt Aqua Terra Ladies. Gillar att den senare inte har datum utan håller en clean design.

Tycker SMP ser kanonbra ut i blått! Antagligen även i svart. Datum kl 6 är helt rätt. Hade kanske hellre sett att dom behållt solida baksidan och fått ner höjden en halv millimeter. Prisvärda då dom är billigare än AT och PO med samma 8800-verk men tyvärr ökar insteget till Omega då nuvarande SMPc väl utgår.
Gillar silvergrå på gummit men tveksam till TT och Titanium-Tantalum.

Tillbaka
Topp