Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har dom höjt priset på nya 300M? Minns ej vad tidigare listpris låg på.
Har dom höjt priset på nya 300M? Minns ej vad tidigare listpris låg på.
Sitter hemma med laptop och telefon och letar febrilt bilder på instagram och sidor. 42 mm, kan det bli en hit? Såg sjukt bra ut på handleden iaf. Tavlan lär poppa ut ännu mer, laser skurna vågmönster i tavlan, wowRapport! Hur är tjockleken, hur upplever du tavlan och blev de någon microadjust på claspen? Jag tycker tavlan ser sämre ut än nuvarande hittills, gillar datumflytten dock!
Den listade 35.100 för typ ett halvår sen tror jag.
Nya Speedyn var ju cool ändå, vilket urverk. Tyvärr fortsatt för stor på 44,25 mm.
Inte på smala handleder, nej. Vi är många som i princip inte kan bära klockor större än 42.![]()
Den funkar ändå på handleden, är ju en sån sorts dinka
Sitter hemma med laptop och telefon och letar febrilt bilder på instagram och sidor. 42 mm, kan det bli en hit? Såg sjukt bra ut på handleden iaf. Tavlan lär poppa ut ännu mer, laser skurna vågmönster i tavlan, wow
Jag trodde du hade den på handleden
Den verkar vara en halv mm tjockare(acceptabelt). visarna är snyggare, beezeln är liquidmetal. Visst är länken lite annorlunda?
Känns som att Omega har tonat ner lite i år. Bra!
Jag ändrar det jag skrev tidigare...kollat lite mer noggrant o visst är länken mer platt nu...inte lika rund så att säga....mkt lyckat. Tycker nog detta är en lyckad uppgradering. Hade iof gärna sett stängd baksida. Såg nån video på den o det ser ut som den blivit lite högre?![]()
Länken är lite omfräst verkar det som. Klipper in bilder än bara text, mkt roligare så. He kronan verkar vara mer konisk än den tidigare. Gillar datumplaceringen
Uppdaterat verk = då är nästan glasbaksida ett måste. Tavlan lär ju verkligen stå ut gentemot gen 1 smp-c. Samt justerbar i låset, var ju en riktigt bra uppdatering på länken.Jag ändrar det jag skrev tidigare...kollat lite mer noggrant o visst är länken mer platt nu...inte lika rund så att säga....mkt lyckat. Tycker nog detta är en lyckad uppgradering. Hade iof gärna sett stängd baksida. Såg nån video på den o det ser ut som den blivit lite högre?
ca 13,5mm höjd. Pris ca 43-44k i stål.Sitter hemma med laptop och telefon och letar febrilt bilder på instagram och sidor. 42 mm, kan det bli en hit? Såg sjukt bra ut på handleden iaf. Tavlan lär poppa ut ännu mer, laser skurna vågmönster i tavlan, wow
![]()
Länken är lite omfräst verkar det som. Klipper in bilder än bara text, mkt roligare så. He kronan verkar vara mer konisk än den tidigare. Gillar datumplaceringen
Ser ut som en svullen 114060 (SubC no date) efter flytten av datumen med likadna markeringar vid 3 och 9.
Sjukligt dyr men häftigt materialval. Hade velat se mer användning av Tantal.![]()
Denna är ju halvt radom dock. Tantal = ürballt
Det var snyggast av nya referenserna. Men vad tycker ni om gummibandet?Denna ligger högst upp på köpeslistan nu
![]()
93 var då 2296.80 kom, snygg throwback minst sagtSjukligt dyr men häftigt materialval. Hade velat se mer användning av Tantal.
Det var snyggast av nya referenserna. Men vad tycker ni om gummibandet?
Rubber B hade ju varit skitsnyggt till men just det där tyckte jag var sådär. Klockan är dock cool och det passar bra med gummi.Sjukligt dyr men häftigt materialval. Hade velat se mer användning av Tantal.
Det var snyggast av nya referenserna. Men vad tycker ni om gummibandet?
Alltid kul när det iallafall finns ett original kvalitets gummi att köpa tillRubber B hade ju varit skitsnyggt till men just det där tyckte jag var sådär. Klockan är dock cool och det passar bra med gummi.