Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul! Extra så när man är lite mer fan av Omega än det där andra märket.
Omöjligt att få tag på en klart ?
Vad tycker gänget om den här nya godbiten från omega?![]()
Gillade verkligen den!Omöjligt att få tag på en klart ?
Den har diskuterats en del i speedytråden. Visst är den bra på alla sätt. Tror inte den är omöjlig. Sätt upp dig på lista hos AD så löser det sig nog.Omöjligt att få tag på en klart ?
JassåDen har diskuterats en del i speedytråden. Visst är den bra på alla sätt. Tror inte den är omöjlig. Sätt upp dig på lista hos AD så löser det sig nog.
Lite som denna från konkurrenten. Klockan som senare släpptes till allmänheten var ju mycket mindre och tunnare..Läste detta angående Ultra Deep "This is not a watch that will be made available to the public in this form, but what we’re seeing today ushers in some serious innovation that will make its way to watches that you will eventually be able to buy"
Lite som denna från konkurrenten. Klockan som senare släpptes till allmänheten var ju mycket mindre och tunnare..
Rolex were partners in the mission and as a key part of their research and development they created another prototype Sea-Dweller – the Deepsea Challenge. Never commercially available, the behemoth watch measured a colossal 51.5mm across, 28.5mm deep and was depth rated to 12000 meters (39,370 feet)! The watch was attached to a manipulator arm, during the entirety of the dive mission, and functioned well at a mind-boggling depth of 10898 meters.
![]()
Citat från säljannonsen för den?Slides easily under the cuff![]()
Boxarna är ju ganska dyra ändå, kräver ju en viss typ av samlare för att köpa, tänker jag.Kanske har varit uppe tidigare, men jag blev oerhört förvånad över att hitta en trilogy box till salu hos Bergströms. Trodde att de 557 boxarna skulle säljas i ett nafs och att de såhär två år efter släpp skulle vara omöjliga att hitta ute i butik.
Precis! Väldigt dyrt, 207tkr för hela kalaset. Men ändå förvånande i mitt tycke.Boxarna är ju ganska dyra ändå, kräver ju en viss typ av samlare för att köpa, tänker jag.
Hade jag haft råd skulle jag ha köpt den. En av de bästa släppen de gjort!Boxarna är ju ganska dyra ändå, kräver ju en viss typ av samlare för att köpa, tänker jag.
Nån som vet vart man kan hitta snygga gummiarmband till denna? Förslag?![]()
Tackar. Den har hängt med ett tag nu. Köptes 2006Inget svar men det där var en ovanlig rackare. Tufft.