Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon här på forumet som äger en av dessa grymma exemplar och vill slänga upp en bild när den sitter på armen? Magisk klocka som jag suktar efter.![]()
Jag gillar den verkligen och börjar redan nu vänja mig vid storleken. Funderar på att byta till en svart rem för en mer dressad look. Samtidigt som jag tycker mocka bandet gav en skön casual look. Hmm, what to do?
![]()
den var ju magiskt vacker, vad är det för armband du har på den?
haha älskar när nåt oklart följer med som blir skit bra ....Oklart Mockaband som kom med köpet![]()
![]()
Kan detta pris vara korrekt? För idrottare tydligen. Med en fet budget. Grymt ful och cheap looking anser jag.
Verket är ju riktigt snyggt åtminstone. Får sätta den med boettlock utåt![]()
Kan detta pris vara korrekt? För idrottare tydligen. Med en fet budget. Grymt ful och cheap looking anser jag.
Spar 90% av prisen og kjøp heller en Seamaster.
![]()
Dina bilder har övertygat mig om att det är en blå jag ska ha. Du kan vara lite stolt över det, mina klockbeslut har en ledtid på 2 år.
Ahh..helt rätt med blå smp![]()
Lite blått, är också svart.![]()
Blå är väl havets färg?Ahh..helt rätt med blå smp
Vatten är ej blått dockBlå är väl havets färg?
(kan iofs vara nästan svart ibland)
Ta bort en nolla från priset så skulle de vara intressant.![]()
Vet inte ens om det skulle det...Ta bort en nolla från priset så skulle de vara intressant.![]()
Den ser jäkligt ball ut. Me like. Men priset får mig att fega urTa bort en nolla från priset så skulle de vara intressant.![]()
Absolut ingenting!Vad är det för fel på svart? ;-)
![]()
Helt underbar! Grattis till ägarskapet!
Hur mycket har de höjt senaste året, 3e gången nu?Läst om omegas prishöjningar from 1:a oktober, hur kommer speedy 005:an drabbas tro? 54000?