Läste mellan 4-8% Men vet dessvärre inte varför. Valutan är ju ert rätt bra kort att gissa på.Hur mycket har de höjt senaste året, 3e gången nu?
Är det valutajustering eller höjning world wide?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läste mellan 4-8% Men vet dessvärre inte varför. Valutan är ju ert rätt bra kort att gissa på.Hur mycket har de höjt senaste året, 3e gången nu?
Hur mycket har de höjt senaste året, 3e gången nu?
Vart läste du det?Läst om omegas prishöjningar from 1:a oktober, hur kommer speedy 005:an drabbas tro? 54000?
Prishöjningen aviserade Erikssons om i nån omegatråd om jag inte minns fel.Vart läste du det?
https://klocksnack.se/threads/erikson-urhandel-prisjusteringar.119084/Prishöjningen aviserade Erikssons om i nån omegatråd om jag inte minns fel.
@ERIKSON URHANDEL ?
Dock ser jag att det står ”vissa märke”, hur vet du med säkerhet att det gäller Omega?Tackar!
Japp bra point, snackade med Eriksons och gäller hela Swatch sortiment 4-8% upp samt SjööSandström from 1/10Dock ser jag att det står ”vissa märke”, hur vet du med säkerhet att det gäller Omega?
Omega är fortfarande med i Swatch group antar jag?Japp bra point, snackade med Eriksons och gäller hela Swatch sortiment 4-8% upp samt SjööSandström from 1/10![]()
Jajamensan.Omega är fortfarande med i Swatch group antar jag?
Skulle vara saftigt om Omega höjer med 8%. Kanske hänger man på Rolex hypen och höjer priset då folk ej har råd längre att köpa rolex.Jajamensan.
De flesta nya Omegor faller väl med 25-30% när man lämnat butiken typ. Googlade lite snabbt...kan inte hitta nästan nya SM300 50% off...nästan nya är för mig 1-6 mån gamlaLåter som lite väl stort värdetapp!
25-30% är mer rimligt om den är i bra skick.
De flesta nya Omegor faller väl med 25-30% när man lämnat butiken typ. Googlade lite snabbt...kan inte hitta nästan nya SM300 50% off...nästan nya är för mig 1-6 mån gamla
Ähh inget att ursäkta sig förFörstår nu att mitt ”nästan nya” kanske var lite att ta i. Men finns en på k&s som iofs är från 2015 för 33 tkr. Så det kanske bara är normalt, och jag som inte har koll helt enkelt. Ber om ursäkt för det
6% på hela Omega sortiment eller bara på seamaster 300?Var inne i butik idag och försäljaren nämnde att seamaster 300 diver höjs med 6% 1a okt
6% på hela Omega sortiment eller bara på seamaster 300?
Brukar vara hela sortimentet när dem höjer priset dock inte helt säker.Det vet jag faktiskt inte, då jag enbart var inne och kikade på seamaster 300 diver.
Erikson urhandel har ju flaggat för att vissa av deras märken höjer 4-8%, och i andra trådar har det antytts att Omega är nånstans i det intervallet.Brukar vara hela sortimentet när dem höjer priset dock inte helt säker.
Det närmar sig alltså köp för chuckieSwatch Group höjer alltså 4-8% på ALLA märken/fabrikat som ingår i gruppen. Fick det bekräftat på telefon idag av Erikson urhandel i Sundbyberg. Räkna med att alla omegas modeller får en höjning på minimum 8% så ni homefree vid planerat köp 1 oktober och framåt.
Haha ja det var jäkligt nära idag, blev en Gshock istället... till listpris!Det närmar sig alltså köp för chuckie![]()
Chucken köper en Shock.Haha ja det var jäkligt nära idag, blev en Gshock istället... till listpris!![]()