Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Classic 1950's design meets 21st century tech. #OMEGA's Seamaster 300.
![]()
Fast ni hetsar ju upp er i onödan. Var ju tydligt att de snackade om en modell som redan finnsOmega.... Man förväntar sig att bli besviken men inte ens det klarar de av.
+1 eller vad det heterFast ni hetsar ju upp er i onödan. Var ju tydligt att de snackade om en modell som redan finns
+1 eller vad det heter![]()
Fast ni hetsar ju upp er i onödan. Var ju tydligt att de snackade om en modell som redan finns
Blir säkert väldigt uppskattat, grattis till er bådaInförskaffade mig precis en morgongåva till min blivande fru. Vackert med pärlemotavla!![]()
Very nice! Grattis!Införskaffade mig precis en morgongåva till min blivande fru. Vackert med pärlemotavla!![]()
Wow, hoppas omega tar sitt förnuft till fånga och tillverkar en hommage till denna.PO42 2500cal
![]()
Ja den blir bara bättre och bättre...Wow, hoppas omega tar sitt förnuft till fånga och tillverkar en hommage till denna.
Jag håller med, Omega sitter på en så bisarrt fin "portfölj av ikonisk design", men har tidvis haft svårt att just få till en smakfull balans i designen i de hör sammanhangen, både vad gäller storlek på boett och tjocklek. Man, eller jag, kan ibland tycka att det inte borde vara så svårt.Ja fyfan. Men jag misstänker att den kommer vara minst 41mm, rätt så tjock och ha patinerad lume....
Perfekt hade den varit i typ 37-39mm, slimmad (även om det innebär ETA 2892 istället för in-house) och vanlig jädra superluminova till ett överkomligt pris (typ nya SMPc-priset) och så givetvis INTE i limited edition. Där har vi en perfekt dykare och som du säger en sub-dödare, enligt mig.
Vi får även lära oss hur svingvikten påverkas när man bär lite ”tyngre” klockor vid golfspel
![]()
Maxat!GTG i Jönköping. Omega nyheter
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kolla He-valve. Kommande förändring på hela serien? Den har ju fått en hel del kritik när "tandkrämstuben" lanserades.
Har väl sett ut så på PO rätt länge? Du tänker kanske på nya SMP?Kolla He-valve. Kommande förändring på hela serien? Den har ju fått en hel del kritik när "tandkrämstuben" lanserades.
Tjusigt!GTG i Jönköping. Omega nyheter
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ahh, my bad!Har väl sett ut så på PO rätt länge? Du tänker kanske på nya SMP?
Tack! Nope den va på annat event tyvärrTjusigt!
Du såg ingen glimt av nya PO'n med orange bezel och vit tavla?
Snyggt Hebbe! Gillar verkligen keramik/titan-SMP, storleken funkar men hade helst sett samma 42mm. Vad är grejen, klarar inte Omega av att göra en keramisk boett i mindre än 43,5GTG i Jönköping. Omega nyheter
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precis den förklaringen fick jag när jag frågade. Sen upplevs den på handen inte större än stålis på 42mm imhoSnyggt Hebbe! Gillar verkligen keramik/titan-SMP, storleken funkar men hade helst sett samma 42mm. Vad är grejen, klarar inte Omega av att göra en keramisk boett i mindre än 43,5?
Grymt! Gillar speciellt den blåa i vintagestil med strukturerad blå tavla. Vad är det för en?GTG i Jönköping. Omega nyheter
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()