Bossebäver
Silver
Är helt kär i Aquaterran! Lite bilder på gott och blandat från Omega
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omega verkar ha nitat den orangea färgskalan alltså.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är helt kär i Aquaterran! Lite bilder på gott och blandat från Omega
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fratello har skrivit en inledande presenation av nya Bond-referensen från Omega. Som jag och en del på Fratello misstänkte är det Seamaster 300 Pro som gäller denna gången. Cool box och presentation, men jag är inte helt övertygad om klockan som blev lite "för mycket" i mitt tycke.![]()
![]()
![]()
Den gillade jag skarpt!!!Fratello har skrivit en inledande presenation av nya Bond-referensen från Omega. Som jag och en del på Fratello misstänkte är det Seamaster 300 Pro som gäller denna gången. Cool box och presentation, men jag är inte helt övertygad om klockan som blev lite "för mycket" i mitt tycke.![]()
![]()
![]()
Nä, den pistolmynningstavlan får tummen ner.Fratello har skrivit en inledande presenation av nya Bond-referensen från Omega. Som jag och en del på Fratello misstänkte är det Seamaster 300 Pro som gäller denna gången. Cool box och presentation, men jag är inte helt övertygad om klockan som blev lite "för mycket" i mitt tycke.![]()
![]()
![]()
7007 exemplar, så samma antal som Spectre-referensen för några år sedan.Bortsett från "pilen" klockan 12 så gillar jag den. Blir det en limiterad utgåva tro?
7an i datumfönstret går ju inte av för hackor!Fratello har skrivit en inledande presenation av nya Bond-referensen från Omega. Som jag och en del på Fratello misstänkte är det Seamaster 300 Pro som gäller denna gången. Cool box och presentation, men jag är inte helt övertygad om klockan som blev lite "för mycket" i mitt tycke.![]()
![]()
![]()
Det tog faktiskt alldeles för många syningar av bilden innan jag upptäckte samma sak. Kul detalj från Omega!7an i datumfönstret går ju inte av för hackor!
Fan jag som inte skulle ha nån mer SMP...Fratello har skrivit en inledande presenation av nya Bond-referensen från Omega. Som jag och en del på Fratello misstänkte är det Seamaster 300 Pro som gäller denna gången. Cool box och presentation, men jag är inte helt övertygad om klockan som blev lite "för mycket" i mitt tycke.![]()
![]()
![]()
7an i datumfönstret går ju inte av för hackor!
De gör en annan kul grej med index. Talet 50 vid klockan tio som bara syns i mörker.Ett fräckare alternativ hade ju varit att placera datumfönstret vid 7.
De gör en annan kul grej med index. Talet 50 vid klockan tio som bara syns i mörker.
![]()
Klockan är en tribute till 50 år sedan Her majestys secret service. Känns som om man letar hårdare efter saker att fira än en feströkare.Varför 50?
Klockan är en tribute till 50 år sedan Her majestys secret service. Känns som om man letar hårdare efter saker att fira än en feströkare.
Läste först ”1/7 (007)” som att den bara kom i 7 ex. Men då hade den ju varit limiterad.Fratello har skrivit en inledande presenation av nya Bond-referensen från Omega. Som jag och en del på Fratello misstänkte är det Seamaster 300 Pro som gäller denna gången. Cool box och presentation, men jag är inte helt övertygad om klockan som blev lite "för mycket" i mitt tycke.![]()
![]()
![]()
Index kl 12 är tydligen familjen Bonds vapensköld. Fråga mig inte, för jag är inget fan av varken denna referensen eller den tidigare Aqua Terran med vapenskölden.Läste först ”1/7 (007)” som att den bara kom i 7 ex. Men då hade den ju varit limiterad.
Varför ser index vid kl. 12 så märklig ut? Antar att det symboliserar någonting. En referens till nya Bondfilmen?
Vad är det för snusdosa som följer med? Her Majesty’s Royal snuff box? En del av Roger Moore’s aska?
Japp det ska det enligt källor göra...få bli den istället dåAntar att det även kommer en variant som är kopplad till nästa års film?
Vad är det som är ”cringe”?Så mycket cringe. Antar att det är för samlare av bondprylar.
Vad är det som är ”cringe”?
Ring din AD och kollaAng ”bondklockan”, hur många kommer till Sverige?
Hur svår är den att få tag på?
Tycker den är riktigt läcker.
Blivit lite hype kring dessa Bond utgåvor...några AD har redan kunder på de exen de får. Engströms fick 1...såld.Ang ”bondklockan”, hur många kommer till Sverige?
Hur svår är den att få tag på?
Tycker den är riktigt läcker.
Bondklocka eller inte, tyckte den var snygg med de guldiga detaljerna!Blivit lite hype kring dessa Bond utgåvor...några AD har redan kunder på de exen de får. Engströms fick 1...såld.
Tycker den är grym!Bondklocka eller inte, tyckte den var snygg med de guldiga detaljerna!
Får kolla på en ”vanlig” SMP istället...
Haha... jag ska leta vidare. Men man måste ju ha en back-up!Tycker den är grym!
Du ger upp så lätt alltså?![]()
Fem månader på dagen. Den första är såld för upplysning.undra när prishöjningen sker...
https://klocksnack.se/threads/passa-på-innan-prishöjning-omega-speedmaster-schumacher.111797/
förlåt @GWD men detta börjar bli cringe på det hela när annonsen dyker upp...
hur många år har du försökt sälja denna?
vad gav du själv ens för den är man ju jätte nyfiken på!