Oktogon
Silver
Omständigt att ha klockan på vristen dock?Snyggt tack! Vi hade dock turligt nog samma vristmått så behövde inte justera länken alls![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Omständigt att ha klockan på vristen dock?Snyggt tack! Vi hade dock turligt nog samma vristmått så behövde inte justera länken alls![]()
Hahaha nej jag kör alltid handstå!Omständigt att ha klockan på vristen dock?![]()
Äntligen tillbaka på min handled, som jag har letat efter denna klocka
![]()
Andra gången! Hade den blåa tidigare.Tredje gången gillt? =)
Så bra den därFlat surface Railmaster på olivgrönt canvas.![]()
Grattis, Igen(!)Äntligen tillbaka på min handled, som jag har letat efter denna klocka
![]()
Fantastisk så underbarHade min senaste speedmaster framme en sväng idag. Den fick ta över 005an en stund på kvällen. Jag är riktigt nöjd med den här! Men det gäller att passa sig för frugan tycker att den passar mycket bättre på hennes handled![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jävulen det var en snygg klocka, och snygg bild förrestenTrevlig lördag på er![]()
Sjukt snygg. Vad är det modellen heter?Tredje gången gillt? =)
Rött eller vitt gummi från zealande funkar bra tycker jag.
![]()
![]()
Försök till en månad med denna som owg börjar idag.
![]()
![]()
Lungt. Jag beställde, blev drygt 2050 med frakt till Sverige efter valutapåslaget
Tror ej att det finns sådan tavla ”blank blå” seamaster professional quartz, kolla gärna på nätet/Chrono24 samt äldre alternativ av seamaster professional quartz. Här har vi några, den som du har verkar vara ej legitNån som vet om omega gjort denna urtavla?
En blank blå seamaster professional quartz.