Ingen dålig trippel hörrö!Korspostar lite från trippel-tråden. Gillar dessa helt klart.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen dålig trippel hörrö!Korspostar lite från trippel-tråden. Gillar dessa helt klart.
![]()
Tackar! Som det känns just nu iaf så kommer andelen Omega öka i samlingen.Ingen dålig trippel hörrö!![]()
Jag kan vara ute och cykla här, men det ser ut som en billig vikt no-name-länk i en klocklåda från Omega.Rensat på landet och hittade denna i en låda. Någon som känner igen och kan berätta mer? Modell, ålder etc?
Så kan det ju såklart vara!Jag kan vara ute och cykla här, men det ser ut som en billig vikt no-name-länk i en klocklåda från Omega.
Vilken skönhet!![]()
Vilket jävla släpp!! Vill ha! Men liiite out of my pay grade...
Lätt val: länk!Gammal dänga passar i sommarsolen
Lite pause från gamla mordlösta gåtor och Covidtider så kan man bli bländad av en Omega istället
Vad tycker tråden? Nato eller länk?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
”Mordlösta” känns som rätt ordval denna antiklimaktiska dag.Gammal dänga passar i sommarsolen
Lite pause från gamla mordlösta gåtor och Covidtider så kan man bli bländad av en Omega istället
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
”Mordlösta” känns som rätt ordval denna antiklimaktiska dag.
Såg riktigt bra ut på länk, hade gått på det alternativet. Är det Omega Nato eller något annat band?Gammal dänga passar i sommarsolen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nä det är ett aftermarket band. Men tyckte det passade ändå till urtavlan med blåa o röda detaljerna.Såg riktigt bra ut på länk, hade gått på det alternativet. Är det Omega Nato eller något annat band?
Hej! Är en newbie på Omega, men köpte precis denna av en forummedlem. Jag är supernöjd, men tyvärr är länken i kortaste laget. Är det någon som vet om den går att förlänga? Behöver också hjälp med vad denna typ av länk heter på engelska. Tack för en fin tråd.![]()
Fin! Om du inte får hjälp här så sök på " Omega seamaster mariner bracelet adjustment". Har du tur är det nån forummedlem som sitter på en länkbit. Antar att det inte är någon typ av microjustering på spännet.Hej! Är en newbie på Omega, men köpte precis denna av en forummedlem. Jag är supernöjd, men tyvärr är länken i kortaste laget. Är det någon som vet om den går att förlänga? Behöver också hjälp med vad denna typ av länk heter på engelska. Tack för en fin tråd.![]()
Ser denna legit ut? Första klockan jag köper så vill inte bli scammad det första som händer
Ja det är från chrono24, dock privat säljareUttalar mig inte om äktheten, men är det från Chrono24 du tänkt köpa klockan? I annat fall har någon snott bilderna då åtminstone den första har vattenstämpel. Var en scam det skrevs om här på KS nyligen, via Blocket om jag inte minns fel, där någon hade missat att det var bilder från C24.
Det var en variant jag aldrig sett innanHej! Är en newbie på Omega, men köpte precis denna av en forummedlem. Jag är supernöjd, men tyvärr är länken i kortaste laget. Är det någon som vet om den går att förlänga? Behöver också hjälp med vad denna typ av länk heter på engelska. Tack för en fin tråd.![]()
Klassiker! Det är något speciellt med svart/mörk urtavlaSkifte i Omega-beståndet. Ut åkte Aqua Terra och in kom en FOIS. En bra Omega gör mig gladDet här är en av dom bästa tycker jag. Att den inte kommer på länk gör nog att flera tvekar men 1125-länk finns ju som tillbehör. Nästan identisk med 1171 men för 19mm. Rassel mao.
![]()