Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stannar den?
Diverse seamaster 300m, äldre dressar constillation:s/seamasters. Finns även en del speedmasters, dock blir nogmånklockan svår att rymmas. kolla chrono24 eller KS köp och sälj.Vad kan man få för mellan 17-22 000?
Jaha, se där, det visste jag inte. Om man verkligen vill ha en så antar jag att begagnat är det enda alternativet... Den vite var inte heller dum men den saknar det kraftfulla som svart och guld ger.Ja, den var riktigt fin ! Men dom säljs inte här ?
"Discover the Seamaster Aqua Terra 150M Master Co-Axial Chronometer and dive into the rhythms of Rio. Available only in China, Hong Kong, Macau and Taiwan, this sporty and elegant timepiece in stainless steel features a white wave-pattern dial inspired by the iconic mosaic of Copacabana's sidewalk."
Finns en vit också.
OK. Ja en 300m är jag inte intresserad av åtminstone då jag redan haft en. Sökte lite bland gamla annonser och hittade ett par Speedmaster och POs som gått inom den ramen. MEN det var 2 år sen tror jag.Diverse seamaster 300m, äldre dressar constillation:s/seamasters. Finns även en del speedmasters, dock blir nogmånklockan svår att rymmas. kolla chrono24 eller KS köp och sälj.
Ja, riktigt fin! Gillar också kombon svart och roseguld.Tycka vad man vill om Rio-klockorna men är det bara jag som tycker denna är väldigt tilltalande? Stål, svart och guld gifter sig väldigt bra tillsammans, dessutom plus för det diskreta tavelmönstret. Nå?
Hade varit nice. Själv rör jag mig i Göteborgstrakten.Om man utgår från att de frekventa skribenterna här gillar Omega; är folk utspridda i landet eller skulle en hypotetisk Omega-GTG kunna arrangeras? Befinner mig själv i Malmö
Problematiskt redan här, din Globemaster var bland annat vad jag hade velat klämma påHade varit nice. Själv rör jag mig i Göteborgstrakten.
Vill bara passa på att stolt visa upp tillökningen i "familjen" som kom hem idag
Vill bara passa på att stolt visa upp tillökningen i "familjen" som kom hem idag
Har haft min Omega Seamaster 300 Master Co-axial nu i snart tre veckor. Jag är nog inne i min honeymoon fortfarande, men jag är sjukt nöjd med denna klocka. Tidshållningen är otroligt bra och den känns precis lagom stor för 18-cm handleder. Gå till en AD och testa, det brukar vara bästa sättet att veta om det "klickar".Suttit och spanat på Omega seamaster 300 Master Co-axial (lååångt namn) och tänkte kolla lite här i tråden om det är någon som har ägt/äger. Det är inget som är aktuellt i närmaste tiden men tänkte ändå kolla om någon hade lust att dela med sig lite av erfarenheter!
Snygg bild på en snygg klockaHar haft min Omega Seamaster 300 Master Co-axial nu i snart tre veckor. Jag är nog inne i min honeymoon fortfarande, men jag är sjukt nöjd med denna klocka. Tidshållningen är otroligt bra och den känns precis lagom stor för 18-cm handleder. Gå till en AD och testa, det brukar vara bästa sättet att veta om det "klickar".
Grym bild!Ingen Master, men Seamaster, och trevlig, fick hänga med på första jobb dagen, och nu slapper vi med lite god musik
//Bosse
Har haft min Omega Seamaster 300 Master Co-axial nu i snart tre veckor. Jag är nog inne i min honeymoon fortfarande, men jag är sjukt nöjd med denna klocka. Tidshållningen är otroligt bra och den känns precis lagom stor för 18-cm handleder. Gå till en AD och testa, det brukar vara bästa sättet att veta om det "klickar".
Tack! PLC har jag också varit skeptisk till, men det växer på en, det smälter in mer än man tror. Läder ska jag testa i höst. Tropic funkar riktigt bra.Grym bild!
Tacktack, tycker den ser helt magisk ut på bild, älskar retrodykarstuket. PCL har jag lite svårt för men känns som den ändå blir bättre på läder. Prövat?
Jag måste vara dålig på att söka och kan inte hitta dessa klockor på Omegas hemsida. Kan ni posta en länk.Alla tre
Hittade dem via bildsök på google. Omega seamaster aqua terra rio.Jag måste vara dålig på att söka och kan inte hitta dessa klockor på Omegas hemsida. Kan ni posta en länk.
TackHittade dem via bildsök på google. Omega seamaster aqua terra rio.
http://www.omegawatches.com/planet-...52543&utm_medium=email&utm_source=Emailvision
Suttit och spanat på Omega seamaster 300 Master Co-axial (lååångt namn) och tänkte kolla lite här i tråden om det är någon som har ägt/äger. Det är inget som är aktuellt i närmaste tiden men tänkte ändå kolla om någon hade lust att dela med sig lite av erfarenheter!