Vad fick du pröjsa?Sitter en sprint som är typ som en fjäder som kan behövas bytas alt justeras. Hade liknade bekymmer på ett äldre PO lås. Visade sig att lite rengöring och justering löste det hela. Jag tog hjälp av AD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad fick du pröjsa?Sitter en sprint som är typ som en fjäder som kan behövas bytas alt justeras. Hade liknade bekymmer på ett äldre PO lås. Visade sig att lite rengöring och justering löste det hela. Jag tog hjälp av AD
IngetVad fick du pröjsa?
några tips nedanVad ska man räkna med att betala för en SMP NTTD? Någon med tips på inköpsställe?
Grymt! Stort tacknågra tips nedan
AD säljer dem…
Chrono24
Här på KS har det sålts några
Övriga hsndlsre
Grattis får man säga!Så jag klippte denna, den ska vara servad ca 2år sedan. Men hur tar jag reda på om den är vattentät, så packningen inte torkat eller så.
Rackarns jag har 25mil till närmasteGrattis får man säga!
Ta den till urmakare för trycktest.
Den är tung du… gör en helg av det.Rackarns jag har 25mil till närmaste
Kolla med https://www.urserviceinorr.se/Rackarns jag har 25mil till närmaste
Gillar också vitt, den vita med blå detaljer (Tokyo 2020) är min favorit för tillfället.Vilken av alla färger och former från Seamaster 300 är er favorit?
själv har jag en vit i samlingen som jag diggar för tillfället![]()
Äldre än 10 år! Certificate äldre än 30 årÄr det någon som vet hur moderna Omega man kan göra Extract from the archives på?
Langar med en färsk bild på Polarisen!
![]()
Vad roligt! Då kan jag beställa till mina från 1991 och 1992.Äldre än 10 år! Certificate äldre än 30 år![]()
Den vita urtavlan poppar verkligen och ger en fantastisk läsbarhet (har en själv), men denna nya med blå bezel är nog snäppet snyggare ändå, trots att man missar den röda sekundvisarspetsen. Dock så skulle jag vilja slippa Tokyo-märkningen på baksidans glas.Gillar också vitt, den vita med blå detaljer (Tokyo 2020) är min favorit för tillfället.
![]()
Jag är väldigt svag för blåa tavlor så blå är nog nr1Vilken av alla färger och former från Seamaster 300 är er favorit?
själv har jag en vit i samlingen som jag diggar för tillfället
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
+1 gillar verkligen den där men jag är allmänt väldigt lite sportintresserad och emot spektakel som OS. Märkningen på baksidan lite dealbreaker ändå.Den vita urtavlan poppar verkligen och ger en fantastisk läsbarhet (har en själv), men denna nya med blå bezel är nog snäppet snyggare ändå, trots att man missar den röda sekundvisarspetsen. Dock så skulle jag vilja slippa Tokyo-märkningen på baksidans glas.
Precis. När man nu har betalat mycket pengar för en co-axial master chronometer så vill man kunna njuta av (under-) verket obehindrat.+1 gillar verkligen den där men jag är allmänt väldigt lite sportintresserad och emot spektakel som OS. Märkningen på baksidan lite dealbreaker ändå.
Verkligen. Jag köpte både vit och blå men blev dundersäker efter 1 vecka att den vita var betydligt snyggare. Blå ser bättre ut på bild men i verkligheten så är vita helt underbar.De vita eller svarta urtavlorna är oslagbara enligt mig. De poppar mer än någon annan. Tur att smaken är som framstjärten då, annars hade det lätt blivit lite monotont på dessa forumen.
Verkligen. Jag köpte både vit och blå men blev dundersäker efter 1 vecka att den vita var betydligt snyggare. Blå ser bättre ut på bild men i verkligheten så är vita helt underbar.
Ställde frågan för några dagar sedan och har ännu inte fått något svar, så antar att ingen fått hem den ännu. Enligt en svensk AD skall den levereras under juni-månad, så den bör trilla in hos kunder nu.Är det någon som lyckats lägga vantarna på nya seamaster 300 master co-axial?