Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt par. Skulle vara kul att känns på en gammal constellation. Ordnar du en glögg-GTG insnålande nånstans?His and hers
Tackar! Du ska säkert kunna få klämma lite på dem nån gång, när det vankas GTGGrymt par. Skulle vara kul att känns på en gammal constellation. Ordnar du en glögg-GTG insnålande nånstans?
Fan så nice, satt precis o kollade på den i Omega katalogen som jag fick i posten idag... lätt sugen men oklart om jag fixar 43mm...Glad att ha lite fetare underarmar så denna skönhet passar
Hade glömt hur bra denna är. Sitter på armen nästan varje dag
Inte mitt bästa alster, men uttråkad i väntan på kollektivtrafiken försöker jag liva upp tråden lite.
(har även glömt ställa datum. Katastrof!)
Den är otrolig! Hur upplevs storleken på 42 mm?Fick min i veckan. Hållet med, grymt bra, och lätt att glömma av klockan, så lätt
Tack. Inget man köper utan att prova. Tror det är storleken som gör att den kanske inte säljer bättre. Tycker iofs den ser mindre ut på handleden än mång andra som är mindre.Fan så nice, satt precis o kollade på den i Omega katalogen som jag fick i posten idag... lätt sugen men oklart om jag fixar 43mm...
Bra, den ligger fint på armen. Jag har min sweet spot på 40-42mm. Ingen erfarenhet av andra Seamasters. Kan jämföra med en speedy.Den är otrolig! Hur upplevs storleken på 42 mm?
Den är otrolig! Hur upplevs storleken på 42 mm?
Tycker den sitter ganska exakt som en Speedmaster. Känns mindre och smidigare än vanliga Seamastern i och med att den är tunnare och lättare. Absolut inte något större än en 6 siffrig sub, men mycket lättare.Bra, den ligger fint på armen. Jag har min sweet spot på 40-42mm. Ingen erfarenhet av andra Seamasters. Kan jämföra med en speedy.
Väldigt fin. Hur är armbandet? Är den så stor som många säger?Hade glömt hur bra denna är. Sitter på armen nästan varje dag
Älskar dennaGlad att ha lite fetare underarmar så denna skönhet passar
Exemplariska foton och jämförelseTycker den sitter ganska exakt som en Speedmaster. Känns mindre och smidigare än vanliga Seamastern i och med att den är tunnare och lättare. Absolut inte något större än en 6 siffrig sub, men mycket lättare.
Riktigt fin den. Synd bara att det inte finns datum på denna-På äventyr med Railmaster 🛤
Passar mig bra, känslan är varken som ett band, länk eller vanlig mesh. Sitter lätt och fint på armen.Väldigt fin. Hur är armbandet? Är den så stor som många säger?
Kan bara hålla med. Så bekväm o fina färger. Klart bästa SMP imho .Hade glömt hur bra denna är. Sitter på armen nästan varje dag