Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
2 för 1 eller?Blev en ny klocka idag från Franks Ur, passade även på att köpa nya speedyn. Den kommer på onsdag
Grymt! Blev det plexi eller safir?Blev en ny klocka idag från Franks Ur, passade även på att köpa nya speedyn. Den kommer på onsdag
SafirGrymt! Blev det plexi eller safir?
I wish2 för 1 eller?
Härligt, är själv sugen på den! Du får uppdatera med bilder imorgon
Definitivt! Finns en i säljtråden för 64k har jag för migHärligt, är själv sugen på den! Du får uppdatera med bilder imorgon
Vilket skick!? Vet knappt om jag sett en Dynamic som är så välbehållen
Old school idag
TackarVilket skick!? Vet knappt om jag sett en Dynamic som är så välbehållen
Riktigt frän!
Old school idag
Pandan var ju fantastiskt fin!!
riktigt trevlig panda! Vad är det för band som sitter på?Bjuder på en bild på min Speedytrippel. Så lika men ändå så olika
Tack! På pandan är det orginalbandetriktigt trevlig panda! Vad är det för band som sitter på?
Spanat en hel del på dina bilder och Railmaster växer verkligen på en! Riktigt fin klocka och bra bilder!
Spanat en hel del på dina bilder och Railmaster växer verkligen på en! Riktigt fin klocka och bra bilder!
Ser också fram emot lite bilder på safirmackan! ”Mjölkringen” ska ju vara mycket mindre framträdande på denna ref än på 006an, något som jag störde mig på rejält och fick mig att sälja den till slutHärligt, är själv sugen på den! Du får uppdatera med bilder imorgon