Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken downgrand på aqua terra tavlan, försöker även hoppa på rolex op färg hypen känns det som...
haha well, de ska ändå ha att den nya gröna färgen på Divern ser bättre ut än hulken..
Ja Diverns gröna ser riktigt fin ut på bild, hoppas den ser lika bra ut i verkligheten (har sett ngt foto där den ser liiite ljus ut men misstänker att det snarare är bildbehandlaren som ljusat upp bilden för mycket).haha well, de ska ändå ha att den nya gröna färgen på Divern ser bättre ut än hulken..
Tycker röda o gröna Aqua Terran är riktigt läckra i färgen, men synd/konstigt att de går ifrån sin "teak" dial.Vad tråkigt det här blev. Tycker de flesta nya släppen är skitsnygga men de är skitsnygga av fel anledning… Hoppades Omega skulle fortsätta gå sin egen väg.
Problematiken med både Omega och Breitling är att de är vilse. De håller på att tappa bort sin identitet och DNA rejält. Att titta på andra företag och försöka göra "samma sak" blir sällan bra.. tyvärr.Vad tråkigt det här blev. Tycker de flesta nya släppen är skitsnygga men de är skitsnygga av fel anledning… Hoppades Omega skulle fortsätta gå sin egen väg.
Måste ändå vara rätt chill att jobba som designchef på Omega, copy och sedan paste
Köper allt du skriver. Det jag inte köper är att Omega skamlöst stjäl designval inklusive james cameron-tavlan från Rolex när man är fullt kapabla till egen, coolare design. Extra synd på nya dykaren som i övrigt, som du skriver, är riktigt grym.Fast det coola med nya dykaren är ju prestandan. Omega var på månen och nu har de rekordet på djupet också. Ett rekord som Rolex har haft sedan 1960. Gillar att klockan inte är ett smycke utan ett faktiskt redskap. Det är få nya klockmodeller som har riktig storytelling. Här finns en riktig historia bakom varför klockan ser ut som den gör. Därför köper jag att den är stor som ett havsmonster.
Fast den orangea känns väldigt mkt Omega. Håller dock med om den blåa med Cameron-tavlan.Köper allt du skriver. Det jag inte köper är att Omega skamlöst stjäl designval inklusive james cameron-tavlan från Rolex när man är fullt kapabla till egen, coolare design. Extra synd på nya dykaren som i övrigt, som du skriver, är riktigt grym.
Ja den röda ser riktigt vass ut, gillade iofs den på pressbilderna oxå. Men den gröna växer absolut på bilden du postade!Måste säga att färgerna på dessa bilder ser bättre ut än pressbilderna jag sett tidigare. Ska bli intressant att se dem i verkligheten.
Synd bara att dem har vit bakgrund på datumfönstret istället för att matcha urtavlan. Jag föredrar no date, men ska det vara datum så på kl. 6 och med matchande bakgrund.Måste säga att färgerna på dessa bilder ser bättre ut än pressbilderna jag sett tidigare. Ska bli intressant att se dem i verkligheten.
Jag har aldrig varit något större fans av gul-guld, men denna måste jag bara gilla! Grönt och guld i detta fallet gör något med mig!Speedyn va cool
Moonshine gold är dock vitare än gulguldJag har aldrig varit något större fans av gul-guld, men denna måste jag bara gilla! Grönt och guld i detta fallet gör något med mig!
Har du helt rätt i!Moonshine gold är dock vitare än gulguld
Gult guld till vänster moonshine till höger.
Moonshine, Sedna och gult guld som jämförelse
Den är så snygg! Blir till att besöka en AD snart!Speedyn va cool